יום שלישי, 31 בינואר 2012

Karl

בשבוע שעבר יצאה קולקציה בלעדית לאתר הקניות האינטרנטי Net-A-Porter של מעצב העל קארל לגרפלד. האיש והאייקון יצר אוסף פריטים כאילו עוצבו במיוחד בשבילי.. רציתי לשתף בכמה פריטים חביבים עלי במיוחד. ואולי ככה לנכס אותם, ולו במעט, לעצמי... (המחירים אמנם ממש לא בשמיים, אך מרבית הפריטים כבר אזלו מהמלאי)








שבוע טוב!

יום שבת, 28 בינואר 2012

My New Dress



הצלחתי לתפוס שוב כמה רגעים בהם השמש הואילה בטובה לצאת מעט מבין העננים הקודרים.

עד לפני כמה שנים האווירה החורפית השפיעה מאוד על המצב רוח שלי, ולא באופן חיובי במיוחד... אני זוכרת את עצמי ממש מתקשה פיזית לקום מהמיטה בימים גשומים במיוחד. חברותיי ידעו שאם לא הגעתי לבית ספר כנראה כי היה קצת אפור בחוץ.. לאט לאט למדתי לתפקד בצורה יעילה יותר במהלך חודשי החורף, כי אין מה לעשות, ימי הפינוק בבית אמא תמו מזמן. מצחיק שדווקא אני, ילידת ארץ קרה במיוחד, מתקשה כל כך להתמודד עם החורפיות. השנה, באופן די חדש לי, אני מתחילה להנות מהתקופה הזאת. 


 
אחת הסיבות להנאה שלי השנה זה האתגר שבלהרכיב אאוטפיט חורפי ומחמם, אך עם זאת לא מכביד. אני חובבת מראה השכבות, אך איני מחבבת כלל את תחושת הסרבול שיכולה להיווצר מעודף המשקל של כל הבגדים על הגוף. וכאן מגיע האתגר... לרוב, אם להיות ממש כנה, פשוט קר לי...אבל איני מוותרת על הנסיון!
 
את שמלת הפסים האוברסייז הזו קיבלתי במתנה מיקירי בנסיעתו האחרונה. כששמעתי את מיקום הטיסה המיועד, הראדאר שלי קלט את הרשת השבדית החביבה עלי Monki. הכרתי אותה דרך כמה בלוגים של בנות אופנתיות למדי, ונדלקתי לגמרי. כשקיבלתי ממנו סמס שיש לי מתנה משם, באמת שהתרגשתי.
                                                             
השילוב עם הגרביונים האטומים השחורים וג'קט העור, תמיד יוצר מראה שאני מאוד אוהבת. הפעם החלטתי להתאים גם שרשרת כסף ארוכה עם אבן קריסטל גדולה, של מעצבת חדשה בשוק - O.R.D. (אפרט עליה בהזדמנות )

וכמובן צריך לתת מקום של כבוד למגפונים החדשים שלי - לחצו Play
שמלה - monki
ג'קט עור - מבלגיה (מתנה מלפני כמה שנים)
גרביונים - Chik
מגפונים - Vialis
שרשרת - O.R.D (לבוטיק "גוטיק"")

*תודה ליקירי על הצילומים והמתנות והסבלנות.



יום רביעי, 25 בינואר 2012

חרדל ודבש


האמת היה לי אאוטפיט אחר לגמרי בראש שהתאים בדיוק לכמה רפרנסים נחמדים שמצאתי בבלוגים שאני נוהגת לשוטט בהם בכל רגע פנוי שיש לי.. ואז נזכרתי בגרביונים האלה בצבע חרדל דבש שרכשתי בבית המרקחת הקרובה לביתי השבוע. כי מי יכול לסרב לגרביונים בשלל צבעים ב-20 ש"ח בלבד? בטח שלא אני. וכך יוצא שבכל ביקורי בבית המרקחת (חורף ויש לי ילד בן שנתיים בבית) אני מוצאת את עצמי מתחדשת בגרביון נוסף בצבע חדש ומרענן.


האמת הרומן שלי עם הגרביונים הצבעוניים החל רק השנה. עד עכשיו הייתי נאמנה לגרביון השחור האטום והטוב. תמיד שיקי ותמיד נכון לכל אאוטפיט. השנה, כחלק מההתקדמות שעברתי עם עצמי, שכמובן הבלוג הזה הינו חלק בלתי נפרד ממנה, אימצתי גם את הגרביון הצבעוני. כבר אין לי בעיה לבלוט....


שחור לבן תמיד נכון עם צבע נוסף, לכן בחרתי את אחת החצאיות החביבות עלי שנרכשה לפני המון שנים במכירה של תמר קרוון יחד עם הסוודר העדין והמקסים הזה (שיש לו סיפור משלו בדמותה של רונית אלקבץ שלבשה אותו בסרט "מבול" שעיצבתי לו תלבושות..) ועל מנת למנוע עומס יתר ולשמור על הסיום של ההופעה, בחרתי בנעליים בגוון דומה לצבע הגרביון.


ואז בסוף בסוף לא התאפקתי והשאלתי לצילומים את השרשרת עץ הזו של שלי דהרי שהגיעה אתמול לבוטיק!



חצאית - רוני בר
סוודר - קסטרו (מלפני 5 שנים)
מגפונים - oasis
שרשרת - שלי דהרי (לבוטיק גוטיק)
גרביונים - chik



שבוע טוב!

יום שני, 23 בינואר 2012

monday morning


יום שני בשבוע הוא יום לא פשוט. אמנם השבוע מתחיל אצלנו ביום ראשון, אך עם זאת יום שני הוא יותר קשה לעיכול. המרחק בין זמן המנוחה מן הסופ"ש החולף אל הסופ"ש הבא הוא הארוך ביותר עבורי... 


לכן היום הייתי צריכה דבר מה להעלת המורל, ומה יותר טוב מקצת השראה מהבלוג האהוב עלי.
כן, זו שוב היא - Le blog de betty



חברתי בטי הפריזאית הזכירה לי אאוטפיט שלי מלפני כמה שבועות, ועשתה לי חשק לעוד פעם. הרי זה היה טרום הבלוג, אז מותר לשחזר לא? הלוק של היום זכה בשדרוג למגפוני הזמש השחורות שלי עם העקב הכי נוח שמצאתי מזה הרבה זמן..




וכמובן שוב השילוב של המכנסיים הקצרים עם גרביונים אטומים, כפי שאמרתי בפעם הקודמת, אחד הלוקים המועדפים עלי בימים אלה. אם כי הפעם הוספתי את הגרבי ברך השחורות שלי שרכשתי לא מזמן מ-ASOS, וחיפשתי הזדמנות לחנוך אותם כבר. גם יפים וגם מחמממים..


ואי אפשר בלי המעיל המועדף עלי בימים אלה, מעיל שזכה כבר לפוסט משלו אז לא ארחיב במילים. הוא פשוט מושלם..


סוודר - castro man (לאחר שהתכווץ בכביסה ועבר לצד שלי של הארון), מכנס דמוי עור - לוצ'י, גרביוני ברך - ASOS
מגפונים - Zara, מעיל - Zara.


ועוד משהו קטן ומעודד להמשך השבוע: השרשראות החדשות של המעצבת המוכשרת שלי דהרי שהבאנו היום לבוטיק. כל כך נהניתי למדוד את כולן, ונראה לי שהשרשרת עלים זהב שחור הזאת לגמרי נכנסת ל-wishlist שלי!




המשך שבוע טוב!


יום שבת, 21 בינואר 2012

ספארי


שבת בבוקר יום יפה. השמש הבליחה לכמה שעות נעימות, ואמנם היה עדיין קריר בחוץ (יסלחו לי אבותי הסיביריים) אבל סוף סוף היה אפשר לצאת לחלוץ קצת עצמות בחוץ. הלוקיישן שנבחר - הספארי. בין כל החיות וקריאת ה"וואו" לעורר התפעלות אצל הקטקט, הצלחתי לגנוב קצת פוקוס לעצמי.



השמש השקרנית ביצבצה מהחלון, אז הפעם החלטתי ללכת על אחת האופציות המועדפות עלי לימים החורפיים - מכנסיים קצרים עם גרביונים אטומים. הייתה זו גם הזדמנות לחנוך את מכנסי הקורדרוי הקצרים החדשים שקיבלתי במתנה מיקירי בנסיעתו האחרונה (פריטים נוספים ייחשפו בהמשך..).





מה לבשתי:
סוודר - H&M פריז
חולצת ג'ינס - Primark
שורטס - Vero Moda
מעיל - זארה (שנה שעברה)
משקפי שמש - Ray Ban
מגפיים - זארה


 תודה יקירי על הצילומים, הסבלנות והמתנות..

יום רביעי, 18 בינואר 2012

4 in the morning





תסלח לי גוון סטפני על השימוש בשם השיר שלה לכותרת הנוכחית, פשוט מאז שהחלטתי שזה מה שאני לובשת היום, השיר הזה לא יוצא לי מהראש. והכל בגלל כמה פריימים בודדים מתוך הקליפ שנחרטו לי טוב טוב בזיכרון, כי ככה הראש שלי עובד.. לקראת סוף הקליפ גוון (חברתי הטובה) לבושה בסריג וי עמוק שחור עם חולצת צווארון מכופתרת עד הכפתור האחרון עם עניבה שחורה קטנה. אז נכון, זה לא לגמרי זה, אבל זה קרוב מספיק. בראש שלי לפחות...
אני מאוד אוהבת לשחק בסגנונות לבוש, בין אם זה הסגנון המינימליסטי המוכר, הסגנון הנשי יותר (אני לגמרי בקטע של עקבים) או סגנון רוקיסטי מגניב יותר שאני רוצה לסגל לעצמי..זה בעיקר תלוי במוד של אותו הבוקר. מאחר והארון שלי גדוש דיו, אני יכולה למצוא מגוון פריטים שיכולים לעזור בהגשמת הויז'ן היומי שלי. הפעם התחשק לי דווקא על משהו יותר מחוייט. וזה מה שיצא..




אז מה לבשתי היום:
סוודר צמרירי בצבע כחול רויאל (די חדש) מהאתר ASOS,
חולצה מכופתרת - Mia My(מעצבת מקומית) - בוטיק גוטיק, גבעתיים
ג'ינס שחור - NELA (מעצבת מקומית) - בוטיק גוטיק, גבעתיים





חברה וירטואלית נוספת שלי מהבלוג le blog de betty בלוק דומה באחד הפוסטים הקודמים. לגמרי מעוררת השראה. יש לי תחושה שניתקל בה שוב..(שימו לב שזה בדיוק כמו הסוודר שלי, רק בשחור..)




וברקע ממשיך להתנגן אחד השירים האהובים עלי  - gwen stefani - "4 in the morning"

ותודה לאיילת על הצילומים..

יום ראשון, 15 בינואר 2012

אחרי הסערה



בשבת התכנסנו לחגיגה משפחתית ובאחת ההפוגות מן הגשם חמקתי החוצה לקצת צילומים של מה שלבשתי. זה עדיין קצת מוזר, אבל נראה לי שאני יכולה להתרגל לזה די מהר.. פעם הרגשתי מבוכה גדולה לעמוד מול המצלמה, כנראה אחת הסיבות לכך שבחרתי תמיד להיות מאחוריה (לימודי קולנוע אתם יודעים...), ובשנתיים האחרונות כחלק מהתהליך שעברתי, גם זה השתנה. אני יותר ויותר נהנית לעמוד בפרונט. והבלוג הוא הזדמנות די טובה, לא כך?
עד כאן עם שיחות העומק, הרי לא לשם כך התכנסנו..
אז מה אני לובשת: 



  שמלה שחורה עם קפל קדמי מבד משי של המעצבת המקומית "naftul" (בוטיק "גוטיק"- גבעתיים), גרביון חדש וכתום במיוחד שמצאתי בבית המרקחת הקרובה לביתי ב-20 ש"ח בלבד. והנושא העיקרי - המגפונים המועדפים עלי העונה (ולא רק עלי :
net-a-porter - אייטם המוקדש למגפונים )


ה-ankle boots, כפי שהן מכונות ומככבות בכל אתרי האופנה. הן נוחות ביותר עם עקב שהוא בדיוק בגובה הנכון ליומיום, עם צבע קאמל שמתאים את עצמו כזיקית לכל אאוטפיט. בקיצור, זו אהבה.




שבוע טוב!
(ותודה ליקירי על הצילומים. שמאז התעופף אל עבר ארצות הכפור..)

יום חמישי, 12 בינואר 2012


הכירו את המעיל החדש שלי! מעיל עשוי צמר ושרוולים מעור, במראה קצת אוברסייז.. ומאיפה אתם שואלים? מזארה. נכון מפתיע? האיכות שלו מהממת הוא מונח ממש מגניב על הגוף בקיצור אני ממש מרוצה. ותודה לאמא שעזרה במימון הרכישה החדשה... בדיוק בזמן לסופשבוע הקריר שלפנינו..







הבלוג יוצא לדרך, לאחר עיכובים טכניים קלים (או יותר נכון החוסר ביכולות טכניות) אני בהחלט מתחילה. מרגש קצת..