יום שבת, 28 באפריל 2012

buttercup princess



כל שנה באביב, הנסיעה למשפחה בדרום הופכת להיות צבעונית יותר, בזכות שדה הנוריות הססגוני הזה שבדרך. תמיד היינו רואים מרחוק את המשפחות קוטפות בשדה, ואילו עכשיו שגם אנחנו הפכנו לכאלה, עצרנו בצד לקטוף קצת פרחים ובעיקר להינות מהאווירה. כמו כן, הייתה זו גם הזדמנות לבלות עם אח שלי, כמה ימים לפני שעזב לארץ רחוקה... כמובן שיובלי לא הפסיק להתרוצץ בין השבילים, ואנחנו ניצלנו את הלוקיישן לקצת צילומים.



 באופן די משעשע, ולא בצורה מכוונת כלל ,לבשתי באותו היום שמלת וינטג' בהדפס פרחוני יחד עם גרבי ברך פרחוניים אף הם. התוצאה אמנם יצאה מתקתקה מעט, אבל האמת שזו ההרגשה שהייתה לי שם בשדה, כמו נסיכה קטנה בממלכת הפרחים.


  
את השמלה רכשתי לפני כחמש שנים בחנות היד-שניה "אובססיה" שברחוב גאולה. וזו שמלה שתמיד אני מרגישה בה מאוד נוח, כנראה משהו בגזרה המכופתרת שלה. לדעתי זו כבר השנה הרביעית שאני מאמצת את לוק הגרביים בעונת המעבר, ותמיד אני מחפשת גרביים מעניינות לשדרוג ההופעה. גרבי הברך הנוכחים הן של החברה היפנית Antipast. יש להם אינספור דוגמאות הדפסים, אורכים וצבעים. ממש גן עדן לחובבת גרביים שכמוני. האמת שאני מסתכלת שוב בצילומים, יש משהו יפני בבד השמלה גם כן, קצת כמו ציורי המשי העתיקים...

***





dress - vintage
shoes - vialis
socks - ANIPAST
sunglasses - Ray Ban




Have a great week! שבוע טוב!

יום שבת, 21 באפריל 2012

summer for a day


 
As real summer lover, i can't wait for it to come already, that i can finally come back to my favorite wardrobe of dresses, skirts and sandals ofcourse. This week was one realy hot day, and i thought is a good aportunity to take out my Dries Van Noten sandals. beutifull and comfortable as well, that what's perfection to me.. 

***
  
הצילומים הם ממתישהו בשבוע שעבר, ביום השרבי שפקד אותנו. בזמן שכולם היו עסוקים בלהתלונן על החום הרב, אני בסתר לבי שמחתי שיש לי סוף סוף הזדמנות להתהלך בסנדלי ה-Dries van Noten שלי. את הסנדלים רכשתי לפני כשנה במכירה שנערכה בבוטיק "המרתף" בקינג ג'ורג', יחד איתם רכשתי עוד שני זוגות ממותגים מאוד, אותם אחשוף כשהקיץ יחליט להישאר פה, כי בימים האחרונים נאלצתי שוב לחזור אל הנעליים הסגורות. אני חובבת קיץ ידועה, ורק מחכה לחזור
למלתחה המועדפת עלי, שאגב כבר סידרתי אותה בארון.





                                            jumpsuit - H&M london
                                            shoes - Dries van Noten
                                            bag - Amalia btq (Gothic)
                                            necklace - Gabi's ( Gothic)



תודה לריי על הצילומים, ועל השיחת בנות שוברת השגרה ככה באמצע היום. היא תמיד מצליחה לעודד אותי...



Have a great week!

יום שישי, 20 באפריל 2012

Soon

Working on new post. Had realy busy week, i hope tomorow i'll have some time to catch up. This look includes nice surprise, let's say the shoes i am wearing are by my fav designer starts with the name Dries...
Cooming soon!
Kisses and good night!

יום שני, 16 באפריל 2012

אילנות/pines









I remember those snow-capped mountains
and a song on FM 93
oh my darlin' I have grown with you
but my roots on both sides of the sea

אולי רק ציפורי מסע יודעות
כשהן תלויות בין ארץ ושמים
את זה הכאב של שתי המולדות.

איתכם אני נשתלתי פעמים,
איתכם אני צמחתי, ארנים,
ושורשי בשני נופים שונים.
***

חלק מתוך השיר "אילנות" בביצוע אחינום ניני ורוני פיטרסון.  אתמול לפני 7 שנים היה זה השיר שבחרנו לשיר החתונה שלנו. ערכנו שתי חתונות, האחת בקפריסין, זו החתונה רק של שנינו (חגגנו כבר בפברואר) והתאריך בו ערכנו את החתונה "האמיתית" בפני כל המשפחה והחברים. אני לא מאמינה שעבר כל כך הרבה זמן מאז, לפעמים, סליחה על הקלישאה, זה באמת נראה כאילו היה רק אתמול. יש משהו קסום ביום הזה, בו כולם מתאחדים יחד לחגוג אהבה. והשיר הזה מבטא בתוכו את ההתרגשות שאני מרגישה כל פעם שאני נזכרת ביום ההוא. אם כבר פוסט רגשני, אז עד הסוף, גם על ההתרגשות שבחרתי גם אז בגיל כל כך צעיר, בבן זוג שהוא גם החבר הכי טוב שלי, שעדיין אחרי כל השנים לא מפסיק להפתיע אותי ולרגש אותי. יום נישואים שמח!



זהו המראה שהכי נוח לי איתו, מעין הלוק הבטוח. בכלל, בזמן האחרון יש לי קטע עם עור, אם שמתם לב.. את הרומן שלי עם עור התחלתי בעצם עם המכנסיים שלפניכם. לפני כשנה וחצי נכנס לי הג'וק שאני חייבת מכנסי עור, במחיר סביר. את הפנטזיה מימשתי בסוף דווקא ברנואר. מפתיע. גם אותי זה הפתיע, נדמה לי שזהו הפריט היחיד שלי משם אי פעם. מאז זה נהיה פריט די בסיסי, אם כי בקיץ מעט חם איתו, אני מודה...


                                       shirt - primark
cardigan - present from moscow           
                          leather shorts - Renuar
          socks - antipast (Fabiani)                                  
shoes - from paris                                
                                                  necklace - O.R.D (Gothic) 


***


שבוע טוב!

yellow inspiration


מתוך stockholm street style


***

I've found this photo today on my daily web searching. these yellow skirt immidiatly caught my eye.
i am realy into colours right now, and skirts are a place which feels more comfortable to me to take more fashion risks, as these powerfull yellow is defently one...
where can i find such a colour???.

***

צילום אופנת רחוב שמצאתי בשיטוט היומי שלי ברשת. החצאית הצהובה הזו הישר קפצה אליי מהמסך וזעקה "את חייבת כזו". אני חדשה יחסית בעניין הצבעים, אבל השנה החלטתי שאני לא נצמדת יותר לשחור המוכר והנוח (אפור גם אתה!), אלא מנסה צבעים חדשים ונועזים. והאמת שבחצאיות אני יותר מוכנה להתנסויות אופנתיות. עכשיו נשאר רק לאתר אחת כזו...רעיונות?


יום שבת, 14 באפריל 2012

sparkling night out



ביום חמישי האחרון חברתי הטובה שירלי חגגה יומולדת 30. שלחנו את יובלי לסבתא כך שאין את המונה הדופק של הבייביסטר. בילוי ללא הגבלת זמן, כמו בימים רחוקים שנראים לעיתים כאילו היו מחיים אחרים.

***
לכן הייתה זו סיבה מספיק טובה לשלוף את הסריג הכי מנצנץ שיש לי בארון אותו הזמנתי מ-asos בתחילת העונה. במשך הרבה שנים נמנעתי מללבוש פריטים מנצנצים בכלל ופאייטים בפרט, יותר מדי זכרונות מהתקופה שבה רקדתי ריקודים סלוניים אני מניחה.. ואילו השנה עם הטרנד הזה שהציף את כל המסלולים והבלוגים בעולם, גם אני נכנעתי והחלטתי לתת לזה צ'אנס.  

The sparkling trend of the past season didn't skip me, with my sequin sweater i bought on asos in the beginning of winter season. Finally found a good apportunity to take it out, to my best friend birthday party.

Balmain fall 2011 - style.com
Le Blog de Betty


 לפני ואחרי..                                                                                                       before and after...


sweater - asos
skirt - ebay
shoes - zara
stockings - asos

***

ולקינוח - מזכרת מהערב - Steven Dorff
שהתגלה כאחד האנשים היותר נחמדים שפגשתי בחיי. עד כדי כך.



שבוע טוב!
have a great week! 

יום שני, 9 באפריל 2012

בשדה חרציות



לפי המסורת המשפחתית  של בעלי, כולם מתכנסים בצהריים של אחרי ערב החג (כל חג) על הדשא בבית של ההורים ונהנים מברביקיו איכותי ואווירה נעימה ורגועה. לפני שהבבטן התמלאה לה בכל טוב, חמקנו מחוץ לבית, אל השדות לצלם את האאוטפיט שלי לצהריי החג.

***

הלוק הנבחר מבטא בתוכו את שני הפריטים העיקריים שהיו ברשימת ה-wishlist שלי מלפני כחודש. המכנסיים הפרחוניים וגם חולצת הבייסיק האפורה נמצאו בסוף ב-H&M לגמרי במקרה, אחרי שהגעתי לשם לחפש בגדים לעונת הקיץ ליובלי.. לא ממש מפתיע למי שמכיר אותי. 






pants and shirt - H&M
clogs - vialis
necklace - O.R.D




חג שמח!


יום שישי, 6 באפריל 2012

ערב חג


זו כבר השנה העשירית שלי יחד עם משפחתו של בעלי בערב החג, והשנה ערכנו בפעם השניה את הסדר יחד שתי המשפחות. היה טעים ומהנה, גם לנו, וגם ליובלי שנהנה מכל תשומת הלב.

***
בקיצור ולעניין, זה מה שלבשתי בערב חג: שמלה - monki
                                                         ג׳קט -mia
                                                         נעלי אוקספורד - vialis
                                                         שרשרת אשכול ענבים - O.R.D

***



חג שמח!

יום חמישי, 5 באפריל 2012

באווירת החג


 

פוסט טרום חג. מעניין אם ארגיש כך גם אחרי.
השנה באופן חדש למדי עבורי, אני נהנית מאוד מאווירת החג. אתמול אפילו בתור לקופה בזארה (הפעם לא בשבילי, גם מתנות יכולות להיות עם קצת סטייל...) לא הפריעה לי כל המולת הקניות. כל הסיפור הזה באמת די תמוה מאחר ואני לא חובבת חגים ידועה. בניתוח פסיכולוגי פשטני ומהיר, אני מניחה שזה חלק מההנאה שלי מהמשפחה הקטנה והמתוקה שלי, שמן הסתם משליכה על כל תחושת המשפחתיות כולה.. ומה יותר משפחתי מחגים? השנה אנחנו גם חוגגים שתי המשפחות יחד, דבר שמשמח אותי במיוחד...גפילטע היר וי קאם!
***

מי שממש יתאמץ, יוכל לראות שיש לי תספורת חדשה. לקראת החג. תמיד כייף שיש סיבה להתפנק. קמתי בבוקר עם מצב רוח להתגנדר, ולשם כך נבחרו המכנסיים הפרחוניים שלי שקניתי בקיץ שעבר בלונדון. רק חייבת לציין שהיה זה טרום התקופה שכל החנויות היו מלאות בהדפסים פרחוניים, ושוב כן, אני אכן חזאית טרנדים(:

***
  
פרט נוסף: שימו לב לשרשרת הענבים החדשה שלי בעיצובה של אורית דייך המוכשרת המכונה גם O.R.D  - להשיג בגוטיק מעצבים.



  
                         shirt - lior castoriano (Gothic)
                         pants - primark (London)
                         shoes - office (London)
                         necklace - O.R.D - (Gothic) 


***
  
ולסיום - אם כבר הזכרתי את לונדון, אי אפשר בלי רובי ויליאמס.. מתוך ההופעה שהייתה פשוט מושלמת..



תודה מיוחדת לרוני סידון על הצילומים.
חג שמח! 
  

יום שני, 2 באפריל 2012

Post on the run


Trying my new blogger app..
Today look, well actually today stripe shirt - mostly, if not black, grey or white, those will be stripes on my shirt.. Love this one from zara, so Coco of me..
The photo was taken at belini restarunt in Neve tzedek - was yammy! i look a bit tired, maybe because i was so busy buying new shoes (-: coming soon.

Kisses and good night!