יום שני, 28 במאי 2012

Shavuot - Part 1



קצת תיעוד מחוויות החג, כפי שהבטחתי בפעם האחרונה. אם כי לא ידעתי אז, שנגיע לצפון הרחוק בסוף. ביום שבת התעוררנו וגילינו ששכחנו לעשות תכניות. טרם השכלנו להבין שכעת עם חבר המשפחה הקטן והפעלתן שלנו כדאי שנתכנן פעילויות מבעוד מועד, למניעת שגעון הדדי. אז הזמנו את עצמנו לראש פינה הרחוקה לצימר המשפחתי של דודה נורית. עבורנו זהו צימר, עבור אלה שהתמזל מזלם לקום כל בוקר אל הנוף הקסום הזה, זהו בית. אכלנו, יותר מדי, טיילנו, צילמנו וישנו, פחות מדי. עדיין, היה מ-ושלם, כמו שיובלי נוהג לומר (ציטוטים מתוכניות ילדים, מאוד עכשווי). 

 
dress - Naftul; shoes - ascopa

 
ביום שבת לבשתי את השמלה החדשה והקלילה הזאת של המעצבת Naftul (לבוטיק גוטיק). היא התאימה בול לאווירת החג ולמזג האוויר בכלל. האמת הכפכפים שלי גם הם מגוטיק, של צמד המעצבות המקומיות אסקופה. קניתי אותן בשנה שעברה, וחיכיתי כבר להזדמנות להשוויץ בהן, גם יפות וגם נוחות.


 בערב החג, לבשתי את החולצה שקיבלתי במתנה מדודתי האהובה שהגיעה לביקור ממוסקבה, בתמורה ליום סטיילינג שערכנו יחד. נעים לדעת שאשת העולם הגדול, עם כל המבחר שיש לה שם, תמיד מעדיפה אותי בתור הסטייליסטית שלה, כאן בארצנו הקטנה. האמת שגם את נעלי העקב שאני נועלת קיבלתי במתנה מחמותי היקרה, פשוט כי הסתבר שהן קטנות עליה.. בקיצור אאוטפיט במתנה.


 shirt - zara
shorts - lucci
shoes - present


חזרה לשגרה. עד הפעם הבאה.
שבוע טוב!


Have a great week!
 Dana

יום שישי, 25 במאי 2012

Long weekend

Friday is finally here, it has been a very long week, too long if you ask me. But, this weekend there is a bonus day off, thanx to holiday.
Tonight we are having shavuot dinner at our house hosting our friendas. so i will come back to the kitchen to continue cooking (actualy doing what is Gal telling me to do , he is the real chef). see you soon with more holiday outfits. Untill then, this is what i wore yesterday on our date in the big city. 

 ***

לאחר שבוע ארוך ומתיש במיוחד (כולן חיפשו משהו יפה לחג = המון עבודה בשבילי) - הסופ"ש הגיע, ואיתו יום חופש נוסף במתנה. אין ספק, זהו פינוק שאני מעריכה היטב. הערב, אנחנו מארחים חברים לארוחת חג, לכן אני חייבת לקצר (ולחזור למטבח). בינתיים, זה מה שלבשתי אתמול: בעבודה ובשינוי קטן מאוחר יותר, בדייט עם בעלי.

אשוב בקרוב...חג שמח!


Wearing at work - my new shirt from Zara; shorts - asos; sandals - Lill Mill
(shooting to our site www.gothic.co.il by Victor Osipov)


Later wearing:  shirt - Zara
                         pants - Nela (gothic btq)
                         bag - Amalia btq
                         sandals - Primark (London)

                                   Happy Holiday!

יום שבת, 19 במאי 2012

Family Saturday


לאחר שהבראנו מכל התחלואים שפקדו אותנו השבוע, יצאנו לטיול בדרום עם המשפחה של בעלי. אחר הצהריים הספקנו לבקר גם את ההורים שלי. אבא שלי התנדב להחליף את גל בצילומים, ונראה לי שנהנה בעיקר לצלם אותי עם יובלי שלא ממש הסכים לשחרר אותי. מישהו אמר חרדת נטישה?



מה לבשתי ליום המשפחתי - את האוברול שלי מ-Lee. גם הוא נקנה בתקופת ההריון, ומשמש אותי עד היום. מאוד פרקטי ונוח. אני מאוד אוהבת אוברולים, אם כי גל טוען שאוברול זה לעצלנים. בנים לא ממש מבינים את העניין...
כמובן שבשבת כה משפחתית ויתרתי על נעלי העקב, ונעלתי את הסנדלים הכי נוחים שהיו לי בחיים. באמת. גם הם מגוטיק, של החברה האיטלקית Lili Mill. את הכובע קניתי לפני כמה שנים בדוכן הכובעים הנצחי בפינת אלנבי שינקין, ומדי פעם שיש אירועים המצריכים כובעים אני נזכרת בו..
טיול משפחות בקיבוץ נגבה לזכרו של אלעד ולנשטיין ז"ל

שבוע טוב!

Sporty Style #2

I had to share some more pics i've saved i my inspirathion folder. I am realy into this sporty style now, and i am still looking for the right piece for me. This Lacoste dress is one of those i would realy love to have. So cool!

 ***

הייתי חייבת לחלוק עוד כמה תמונות שהיו שמורות לי בתיקיית ההשראה, שוב בנושא הסגנון ספורטיבי הזה שאינו מניח לי.. אני מחפשת כרגע אחרי פריטים מגניבים שיתאימו לי והשמלה הזו של לקוסט לגמרי מושלמת, כל כך שיקית ולא מתאמצת. גם הלוק השני, מתוך הקולקציה של איזבל מארנט לאביב/קיץ 12 קולע בול לטעם שלי, מלבד פרט שולי אחד - המחיר...


This look is from Isabe Marant 12ss, also very my kind of style. If i could afford it of course...
  

And the Sporty Style report by the Who What Where, always give great tips.



Have a great week!

יום רביעי, 16 במאי 2012

Sporty Style


http://www.style.com/trendsshopping/stylenotes/043012_Tommy_Ton_Sydney/

I fell in love with this style that i've found at style.com the other day. Tommy Ton, the street style photogrofer is always bringing the latest news/trends from the street. The sporty inspired looks are just perfect, so cool and effortless. I will try it soon..

***

לאחרונה יש לי קראש רציני על הסגנון הספורטיבי הזה. את הצילומים הספציפיים מצאתי בשבוע שעבר באחד מהשיטוטים האופנתיים שלי ברשת. טומי טון (עליו כתבתי גם בפוסט הזה) הוא צלם אופנת רחוב שתמיד מצליח לקלוט את הטרנדים העדכניים ביותר שיש לרחוב להציע. הטרנד הנוכחי מתבסס על מראה ספורטיבי, ונראה ששואב את עיקר השראתו מעולם הספורט האמריקאי. אם זה ג'קט הבייסבול (אני מודה שהתחלתי לחפש אחד באי-ביי), חולצות כדורסל אוברסייז או כובעי הבייסבול. בעיניי, מה שעושה את כל המראה למעניין כל כך, זה השילוב בין הבגד מעולם הספורט אל נעלי העקב, שהקשר בינם לספורט מקרי בהחלט, אבל מוסיף את קורטוב השיק הדרוש. אמנם גם הקשר שלי לפעילות ספורטיבית קלוש ביותר, אך לפחות אוכל להתהדר בלוק אתלטי.

http://www.style.com/trendsshopping/stylenotes/043012_Tommy_Ton_Sydney/
ואי אפשר בלי קצת סוזי מ-Style Bubble

http://www.stylebubble.co.uk/style_bubble/2012/05/down-under-filler.html
עכשיו נשאר לי רק למצוא את הכובע המושלם ואולי הגיע הזמן שאתגבר על המבוכה שיש לי בכל פעם שאני מחליטה ללכת עם כובעים. משום מה על אחרות זה תמיד נראה ממש מקסים, ועלי אני מרגישה מחופשת..
הפעם אני אצליח - חלק מהגישה שאני מנסה לאמץ..

שבוע טוב!

יום ראשון, 13 במאי 2012

Mini Vacation









סיכום החופשה (הקצרה מדי):

1. עיסוי שבדי. ארוחת בוקר. מלון דניאל שיזן, הרצליה.
2. רביצה בבריכה, התחלתי אפילו ספר חדש.
3. ארוחת ערב במסעדה חדשה. חולצת תחרה חדשה מזארה.
4. מזל טוב, אהובי. חולצה של skech.
5. שבת צהריים ברביקיו יומולדת. גופיה נוצצת - גוטיק/ מכנסיים קצרים - לוצ'י (ישן)
6. הסנדלים החדשים שלי מ-asos

כן ירבו
שבוע טוב!

***

1. Massage. breakfast. hotel Daniel Sheizan, Herzlia.
2. Hanging in the pool. missed doing nothing
3. Dinner at new restaurant. New lace shirt - Zara
4. Happy Birthday to my love. Shirt by Sketch.
5. Family BBQ on saturday. shirt - Gothic/ shorts - lucci
6. My new sandals from asos

Have a great week!

I'm on MDS!

זו דרך מצויינת לפתוח את השבוע!
אני מתארחת היום במדור "featured on mds" בבלוג my daily style!
המדור עסק הפעם בוסטים, ואי לובשת את שלי מגוטיק מעצבים, של המותג Girlish


***

Such a perfect way to start the week -
i am 'featured on mds' in one of my favorite blogs "my daily style"
This time was about vests, and i am wearing mine from Gothic Btq designed by Girlish.


.



הקישור לפוסט המקורי - 
http://www.yungelstyle.com/2012/03/cherry-red.html

שבוע טוב לכולם! 

יום חמישי, 10 במאי 2012

Girl in Blue Dress




We shot these couple weeks ago, and finally i've found time to show it. Don't have much time, our small vacation allready started! the little one was sent to the weekend with his grandparents and we are planning to use our time well. Celabrations of my hasband birthday are starting. photos soon..
happy birthday my love, and thanx again for the photos.
I've bought this dress about three years ago, in the beginning of my pregnancy, and it still one of my favorites..

***

התמונות צולמו כבר לפני זמן מה, סוף סוף מצאתי הזדמנות להראות אותן. אם כי הפעם אני קצרה בזמן, מאחר והחופשה הקצרה שלנו לכבוד יום ההולדת של יקירי כבר החלה. יובלי נשלח לסופשבוע אצל הסבים ואנחנו מתכוונים לנצל כל דקה! אז המון מזל טוב אהובי, ותודה שוב על הצילומים.
את השמלה רכשתי בקאלה לפני כשלוש שנים, בתחילת ההריון, והיא עדיין משמשת אותי עד היום. היא תמיד קלילה ובולטת בעזרת הצבע הכחול המקסים שלה. הפעם שילבתי אותה עם נעלי האוקספורד והגרביים, מראה שנהיה קצת המדים שלי העונה הזו...


dress - cala (old)
shoes - vialis
necklace - O.R.D
sunglasses - Ray Ban
***
 Have a great weekend!

יום שלישי, 8 במאי 2012

next post inspiration

Hanneli באירוע השקה של מרני ו-H&M

My next post inspiration.
Love the blue pattern dress with the black socks, actually i love all Hanneli wears(:
See u tomorow!


יום ראשון, 6 במאי 2012

pleated skirt



  

Some photos we took on saturday before we went to dinner for my grandmother birthday. as i am always looking for apportunities to "dress up" it was a good chance to put my pleated skirt i bought last year in London. one of my best and fastest buys ever...

***

הצילומים הם משבת בצהריים, לפני שיצאנו לארוחה משפחתית לכבוד היומולדת של סבתא. מאחר ואני רק מחפשת הזדמנויות להתגנדר, ניצלתי את המאורע החגיגי ולבשתי את חצאית הפליסה שלי. את החצאית רכשתי בשנה שעברה בלונדון, זו הייתה אחת הרכישות המהירות והמוצלחות שלי. בלי למדוד הצלחתי לקלוע בדיוק למידה, וכל התענוג עלה לי 6 פאונד. באמת שאין על הסיילים בלונדון...
מאוד שמחתי מחזרתו של טרנד הפליסה בשנתיים האחרונות (הרבה בזכות הקולקציה של  Chloé אביב 2011), כך שאחרי תקופת מחסור די ממושכת קיים מבחר של חצאיות מהסוג הזה. החלק החיובי בטרנדים זה הזמינות והמבחר, ניסיתי לפני כמה שנים למצוא חצאית פליסה לצילומי סדרה שהלבשתי וחוץ מויצ"ו בירושלים לא מצאתי, וגם זה לא היה גרויסה מציאה.. ואילו השנה החנויות מלאות בחצאיות פליסה לכל דורש. זה תמיד משעשע אותי.

chloe - spring 2011 - style.com

 אפילו ג'ייסון וו עיצב חצאית פליסה להמונים בשיתוף הפעולה שלו עם Target




shirt - H&M
vest - layou (Gothic btq)
skirt - primark (London)
sandals - DKNY
belt - ziporkin
sunglasses - Ray Ban
  


Kisses!

יום חמישי, 3 במאי 2012

labor day


הבטחתי פוסט בהשראת יום הפועלים, ולכן אקיים.
בתור ילדה שבילתה את רוב שנות ילדותה תחת השלטון הקומוניסטי (זה נשמע הרבה יותר מפחיד ממה שזה) תאריך ה-1 במאי הוא לא סתם עוד יום. בכל הראשון במאי נערכה תהלוכה חגיגית שההכנות לקראתה נמשכו חודשים, או לפחות ככה זה נדמה לי עכשיו במבט לאחור. ביום התהלוכה עצמה, כל כיכרות העיר התמלאו בדגלים אדומים ובהמוני אדם צועדים. מסביב נשתלו אלפי צבעונים אדומים שפרחו בדיוק בחג הפועלים. עד היום פרח הצבעוני הוא האהוב עלי.

***

Two days too late i am deicating this post to the labor day. as a girl who had spent most of my childhood in the comunist siciety, the date of the 1-st of May is very meaningful to me. i remember the red flags all over, and also can't forget the thousands of red tulips. my fav flower, by this day...
  


את ה-1 במאי השנה חגגתי בפארק הקרוב אל ביתנו, במצעד מאולתר. בלי דגלים, אבל עם חולצה אדומה. החולצה הגיעה לבוטיק כמה ימים קודם לכן, והיה זה היום המתאים ביותר לתת לה את קדמת הבמה. חולצת שיפון אוורירית ונעימה, אובר סייזית כמו שאני אוהבת, אבל לא גדולה מדי. החיבור עם ג'ינס הסקיני הישן והטוב שלי מטופשופ היה פשוט מיידי.
לסנדלים החדשים שלי מגיע פוסט משלהם, לכן הפירוט ייעשה בהמשך...

***

The reshirt has arrived to the boutique i am working at couple of days before, and it was the perfect opportunity show it off, it went perfectly with my old topshop jeans.


shirt - scelle/ necklace - shelly dahary/ sandals - lili mill - Gothic BtQ


Folow me on Facebook 
Kisses!

יום שלישי, 1 במאי 2012

may day

NEW  POST coming soon.
Outfit inspired by today's May Day, or the way we call it - labor holiday.

shirt - Scelle
necklace - Shelly Dahary
sunglasses - Ray Ban