יום שבת, 30 ביוני 2012

another day in the park

During the week my daily style is very different from what i'm wearing at the weekend, on our endless walks in the park. No heels, no new clothes - it just have to be comfortable.




במהלך השבוע הסגנון שלי די שונה ממה שאני לובשת בסוף שבוע במהלך הבילוי המשפחתי הקבוע, לרוב בפארק הקרוב אל ביתנו. כבר דיברתי על זה בפוסטים קודמים, לא ארבה במילים על כמה לא פשוט למצוא כל פעם לוק שיתאים לעניין. הפעם לבשתי מעין מחוך ג'ינס אותו החרמתי לפני המון שנים לחברה שלי. כל פעם שאני מנקה את הארון ונפטרת מהישן, הפריט הזה מצליח לשרוד את הסלקציה. יש בו משהו על זמני שאני מאוד אוהבת, אם כי זה מסוג הפריטים שנעים כל הזמן בין המכוער ליפה. המכנסיים הקצרים שלי כבר הופיעו פה קודם, אפשר להבין שהם מאוד נוחים לימי שבת בפארק. הסנדלים שלי שהזמנתי מ-אסוס בתחילת העונה מוכיחים את עצמם כאחת הרכישות הטובות לקיץ הזה.

***

בפוסט הבא ארחיב על הרכישות האחרונות שלי, ביניהם משקפי השמש שלי - וינטג' משנות ה-60 מהבוטיק המקסים "גלרי פריזיין" (פרישמן, 86 ת"א) והביקור שלי בחנות של המעצבת האהובה עלי ANNA K.

***

ועוד יומיים יומולדת. החגיגות מתחילות!


shirt - vintage
shorts - monki
sandals - asos
sunglasses - vintage (gallery parisien-tel aviv)
ring - O.R.D


Have a great week!

יום רביעי, 27 ביוני 2012

dress for the summer



שמלת קיץ מבד קליל בגזרה מחמיאה, רצוי שיהיה בה גם איזשהו שיק. על פניו, לא נשמעת בקשה גדולה מדי. בפועל, ממש לא פשוט למצוא אחת כזו. אחרי שהצטלמתי עם השמלה הזו בהדפס כוכבים סופר מגניב, חיפשתי ברחבי הרשת דוגמאות לשמלות נוספות שיכולות לענות על ההגדרה. זה היה רחוק מלהיות פשוט. מצאתי הרבה שמלות שפשוט נראות זולות, הרבה שמלות בהדפסים מתאמצים מדי, הרבה מאוד שמלות קצרות מדי. בקיצור הרבה שמלות לא מעניינות. השמלה שאני לובשת היא של המעצבת אנקי ביי וי וי, לבוטיק גוטיק. אני מאוד אוהבת איך שהיא מונחת בנונשלנטיות על הגוף, אוורירית ולא מתאמצת. תודה לך ויוי!
*** 
הנה כמה שמלות נוספות שהייתי רוצה לצרף למלתחת הקיץ שלי:
שמלה נוספת  של המעצבת אנקי ביי ויוי 
שמלת קלוש - enki by vv
359 ש"ח

שמלה שהיא אחת המגניבות בעיני, בעיצובם של פרואנזה סקולר (נראה לי שככה מבטאים את זה, לא?)

895$  

 
Oasis Scarf Print Maxi Dress -
asos - £55.00
ואחרונה חביבה, שמלת המקסי המודפסת הזו שנמצאת ברשימת ה-saved items שלי באסוס כבר זמן מה, ואני רק מקווה שעד שהמחיר שלה ירד מעט, היא עדיין תהיה במלאי. עכשיו נשאר רק להמתין לסייל הסופי והמשתלם של האתר.
מה שמלת הקיץ האולטמטיבית שלכן?
***

עד אז, שיהיה שבוע טוב!
ושוב תודה לאור על הצילומים...

יום שני, 25 ביוני 2012

if i were in Florence right now


If I were in Florence right now, that is how i would have been dress like.
Perfect dress with a pair of heels, not afraid from accesories, like i always am in here
 If I were...

the sartorialist


יום רביעי, 20 ביוני 2012

same place. same time




סוף סוף יש לי הזדמנות להשוויץ בנעלי ג'יל סנדר (Jil Sander ) שלי שרכשתי בשנה שעברה ב"בוטיק המרתף", באותה מכירה שכבר סיפרתי קודם בפוסט "קיץ ליום אחד". הן עשויות עור בטקסטורה נחשית וצבע ורוד זוהר, מה שהופך אותן ללא ספק לילדה הכי יפה בארון הנעליים שלי. האמת ששאר האאוטפיט מורכב משני פריטים שהם בייסיק במלתחת הקיץ הנוכחית שלי: חצאית שחורה קטנה ומחמיאה וחולצת ג'ינס קשירה קלילה שאם לא היה לי לא נעים מעצמי, הייתי לובשת אותה כל יום. (תודה לדפנה על המשפט החמוד הזה)



shirt - primark (London)
skirt - H&M
shoes - Jil Sander 

***

תודה שוב לאורצ'יק על הצילומים. אותו יום, אותה שעה.

שבוע טוב, נשיקות!

Wanted!


Oscar de la Renta - Dakota brushed-leather wedge sandals
my birthday is coming very soon, is it too much to ask for?

יום ראשון, 17 ביוני 2012

denim on denim


 ביום שישי האחרון, בין מדידות שמלות הערב (עכשיו זו העונה החמה) לסטיילינג מאסיבי לבנות ישראל, אור - חברתי לעבודה ואנוכי, חמקנו החוצה לקצת צילומים. לבשתי את המכנסי ג'ינס הקצרים שלי שקניתי בשנה שעברה ב-asos, האמת זו הייתה הרכישה הראשונה שלי משם, ומאז הכל היסטוריה.... זה אתר פשוט ממכר, במיוחד שהמשלוח וההחזרה הם בחינם. עד כה,היו לי רק שני פריטים, חצאית וסוודר שהזמנתי בחורף, שלא ממש תאמו את הציפייה שלי, בלשון המעטה. קניות און ליין זה באמת מאוד נוח, אבל תמיד נחמד לדעת שאפשר להחזיר אם הקנייה לא צלחה.

***

החולצה שאני לובשת זה נושא שלם בפני עצמו, היא עשויה כותנה דקיקה במראה מעט ג'ינסי, של המעצבת הצעירה Naftul, לבשתי כבר שמלות שלה בשני פוסטים קודמים. (אחרי הסערה ופוסט משבועות) זו אחת המעצבות הצעירות שאני יותר אוהבת, הבגדים שלה תמיד סופר מגניבים, בלי להיות מתאמצים מדי. אפרופו אתרי קניות באיטרנט, גם לגוטיק יש חנות מקוונת - www.gothic.co.il.
אני גם מאוד אוהבת שילוב של denim on denim, וזה מה שאהבתי בחולצה הזו ברגע שהיא נחתה בבוטיק. ידעתי שהיא תתאים מצוין גם לכל מיני מכנסיים שלי, ולאלו הספציפיים במיוחד. אני די מרוצה מהתוצאה, מה אתם חושבים על השילוב של ג'ינס על ג'ינס?

the sartorialist


shirt - naftul (for Gothic)
shorts - asos
shoes - present (?)
sunglasses - Ray Ban




                      Follow me on Instagram: @danayungel
                                             Facebook: style 4 me - fashionblog 


תודה לאורצ'יק על הצילומים. שבוע טוב!

***

Have a great week,
kisses!

יום חמישי, 14 ביוני 2012

טיול לקיבוץ

מה ללבוש לטיול של הגן לקיבוץ?
מחד, זה חייב להיות ניתן ללכלוך. זאת אומרת, בגדים שאינם יקרים מדי לליבי, והאמת לרובם אני מאוד קשורה. מצד שני, זה עדיין צריך להיות עם איזשהי שארית של סגנון... אה, וזה גם צריך להיות נוח, אז כמובן ששמלה או חצאית (70 אחוז מהארון שלי בערך) אינם באים בחשבון. לאחר התחבטויות רבות, בחרתי במכנסיים שבמקור היו ארוכים (של gap), אותם קיצרתי לא מזמן וחולצת פסים שתפרתי לפני כמה שנים בתקופת התפירה שלי (אולי עוד אשוב אליה). יצא קצת אאוטפיט "עשה זאת בעצמך" (DIY) , אבל נראה לי שהצלחתי לשמור על איזשהו שיק לא?


shorts - GAP (were long pants before i cut them)
shirt - DIY
sandals - asos

*** 

העיקר שנהנינו בסוף, ועוד יותר חשוב - שהסוף שבוע כבר כמעט כאן - שבת שלום!

יום ראשון, 10 ביוני 2012

Summer Time

עונת הרחצה נפתחה, וגם אנחנו העברנו את השבת בים.

את הבגד ים השלם שלי רכשתי בקיץ 2010, טרם ההכרזה עליהם כטרנד הלוהט של הקיץ. המטרה בזמנו היתה למצוא בגד ים שיתאים לגזרה החדשה שלי לאחר לידה, והצורך לכסות את איזור הבטן התחתונה ובעיקר את הצלקת שהותיר בני בצאתו לאוויר העולם. אמנם איני דוגמנית, כמו שתמיד אני אומרת לבנות שמתבאסות על הצלקת באיזור, אך בכל זאת חיפשתי מענה למצב החדש. את הבגד ים המתאים בשבילי מצאתי בסוף ב-ANNA K (פרישמן 75, ת"א), והאמת לאחר חיפושים לא רבים. את המעצבת קרן זרקא הכרתי כבר קודם במהלך עבודתי כמלבישה, היא תמיד הייתה סופר חמודה וכמובן אחת הבנות הכי מלאות שיק שאני מכירה. אצלה מצאתי את הבגד ים שלי - בגזרת סטרפלס עם גומי במותן. גם ממש מגניב, וגם עונה על הצורך שלי בכיסוי. מאז, חלפו כבר שנתיים וכמו שאמרתי הבגד הים השלם השתלט על המדפים הקיץ.

***

הנה כמה אופציות נבחרות מהשנה שאיתרתי ברשת, שלא הייתי מתנגדת להוסיף למלתחת הקיץ שלי.

Memoir ruffled floral-print swimsuit - Zimmerma
£233- net-a- porter

Dolce & Gabbana
Eggplant-print strapless underwired swimsuit
£346

1. בגד ים בהדפס פרחוני, בהתאם לטרנד הקיצי והקליל. חבל שהוא קצת לא בתקציב...
2. בגד ים מודפס נוסף, בהדפס חצילים - דולצ'ה וגבאנה יודעים להשתעשע עם הטרנד .
3. ומשהו משלנו - גוטקס. בגד ים פרחוני בשחור לבן.
4. ועוד בגד ים שלם אחד נוסף לקינוח - פוקס בייבי
שבוע טוב!

יום רביעי, 6 ביוני 2012

Holiday - part 2






new shirt - asos
shorts - Monki
sunglasses - Ray Ban


על גדות נהר הירדן.................



ובדרך הביתה............. 
                                                                                                                                

המשך שבוע טוב!

New Ring

Got lot's of compliments for my new ring, by the talented Orit Daich for O.R.D. Just wanted to share it with you and wish a good day!

***
קיבלתי המון מחמאות על הטבעת החדשה שלי, אותה קיבלתי מאורית דייך המוכשרת למותג O.R.D
אז החלטתי להשוויץ... המשך שבוע טוב לכולם!


שבוע טוב!

יום שבת, 2 ביוני 2012

סיפור בפרברים



השבוע הזה אמנם חלף מהר, אך היה מלא במיני חוויות לא ממש נעימות, כולל ביקור של יובלי במיון ילדים. אני שמחה שזה מאחורינו, ויכולנו להנות משבת חמימה ונעימה קרוב לבית. יצאנו לטיול קצר באיזור, הפרברים מלאים בגינות לילדים.. 
בין משחק אחד לשני, הצלחנו לתפוס כמה פריימים של מה שלבשתי. שוב, מראה נינוח ליום שבת.



בזמן האחרון ירדתי קצת מהעקבים, הקיץ הזה יש לי יותר חשק לסנדלים שטוחים, ובעיקר נוחים. את הזוג הזה קניתי לפני 4 שנים, לדעתי. האמת ששנה שעברה שכחתי ממנו לחלוטין, והשנה הוא היה בגדר הפתעה נעימה בזמן שסידרתי את ארון החורף, והחלפתי לקיץ. קצת כמו לגלות שטר כסף במכנסיים שלא נלבשו הרבה זמן..

***
לא, זה לא קעקוע חדש, למרות שזה מה ששואלים אותי כל פעם שאני מציירת אחד חדש, כל פעם באותו המקום - במשך החמש עשרה השנים האחרונות. זוהי סוג של הכנה נפשית לדבר האמיתי, יבוא יום ואאזור מספיק אומץ. עד אז, היתרון הוא שאיני מחויבת לאותו קעקוע לשארית חיי, וממציאה כל פעם משהו חדש..


שמלה - קאלה (ישן)
סנדלים - zara
משקפי שמש - ray ban

שבוע טוב!