יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

Wedding Time - preview

My best friend since we are 13, got married yesterday. Small preview to what we had at this exitind day.
 
***
  
שירלי, החברה הכי טובה שלי מגיל 13 התחתנה אתמול. את הסיקור המלא אעלה בקרוב, אחרי שיגיעו כל התמונות (קיבלתי הבטחה מהצלם שזה יהיה מהר).

בינתיים הצצה קטנה ליום המרגש שהיה לנו אתמול...


חולצה - zara (ישן)| חצאית - סבינה| שרשרת וטבעת - אורית דייך(O.R.D)
שמלה - alefalef (רזילי)| נעליים - jil sander | שרשרת - O.R.D
 
אגב, זו הסיבה שלקחתי קצת פסק זמן מהבלוג, למרות שיש לי עוד המון צילומים וסיפורים מהביקור הסקנדינבי שלנו. אתחיל להשלים פערים בקרוב. שבת שלום!
 
***
 

יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

graffiti backround

 



 ביום הראשון שלנו בקופנהגן, בדרכנו חזרה למלון, נתקלנו בשני קירות גרפיטי צבעוניים ומרשימים. כבר מזמן רציתי לעשות צילומים בסגנון "אורבני" שכזה, ומהר מאוד החלטתי מה יהיה הלוק המתאים מתוך הבגדים שהבאתי אתי: חצאית עור שרכשתי לפני כמה חודשים באחת מחנויות יד שניה האהובות עלי -"אובססיה", שזה מצחיק מאחר וכל דבר שקשור בעור לאחרונה נהיה כאובססיה עבורי (קניתי עוד מעיל עור בשבדיה), וטי מגניבה שקניתי ממש לאחרונה בסייל בזארה. נראה לי שיצא מראה נחמד לא?

***
 
For some time now that I want to have photo shoots on grafitti backround, and when we saw this cool wall at Copenhagen, we decided to come back ready for the next day. From the clothes i had there, i chose my vintage leather skirt (you know about my leather obsession), and new t-shirt i bought couple of days ago on sale in zara. I think it turned out preety cool, isn't it?


  
another obsession of mine - train stations in europe



אני ממש מנסה לנחות חזרה, זה לא פשוט כלל. כמו שבעלי אמר, תזכרי שזו חופשה ולא חיים אלטרנטיביים. מנסה להתעודד מהתמונות הצבעוניות, קדימה חזרה לשגרה.
 
 ***
 
I am realy trying to land back, it is not easy at all. Trying to keep in my mind what my hasband told me, that was a vacation, and not an alternative life. hoping to cheer a bit from those colourful photos.
 
skirt - vintage| t-shirt - zara | ring - O.R.D| sunglasses - Carolina Lemke
***
 Have a good week! 
 
 

יום שבת, 25 באוגוסט 2012

copenhagen#2

dress - vintage from japan| shoes - NIKE| bag - Amalia (gothic btq)| ring - ORD.Design

יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

Hello Copenhagen




 החופש הגדול כמעט הגיע לקיצו ואני כבר השלמתי עם העובדה המצערת שכנראה השנה לא יהיה חו"ל בשבילי. אז החלטתי שבכל זאת מגיע לי קצת לנוח, וחיכיתי לשבוע הנוכחי לחופשה הקצרה שלקחתי מעבודה. ואז, יומיים לפני שיצאתי לחופש, הפתיע אותי בעלי האהוב כשסיפר לי שאני מצטרפת לטיסת עסקים שלו לדנמרק ושבדיה. שילוב מושלם של ביזנס ופלז'ר.

וכך מצאתי את עצמי ביום ראשון השבוע בקופנהגן. ציפיתי סוף סוף לאוורר את בגדי החורף, ועברתי על כל הבלוגים הסקנדיביים לנסות להבין מה מצב מזג האוויר. ראיתי הרבה מצולמים עם בוטס ומעילי עור וארזתי את המזוודה בהתאם. עד שנחתתי והתבדיתי. מסתבר שהגענו ביום הכי חם שהיה להם השנה, התושבים נראו כאילו כולם בדרכם לחוף הים. האווירה בעיר ממש מגניבה וקלילה, כנראה שככה זה שמעריכים את ימי השמש היחידים בשנה. שלפתי את אחת השמלות הקצרות היחידות שהבאתי אתי ויצאנו לסיבוב ראשון בעיר. היה זה יום ראשון, וכל החנויות היו סגורות כבר לשמחתו של בעלי, אז יצאנו לסיור ברחבי העיר. לא באמת היה לנו מושג לאן, מאחר ואנחנו זוג טיילנים שלא באמת יודעים להתכונן מראש, אבל ככה נהנים יותר. מה שכייף באירופה, זה שכל פינה היא בעצם לוקיישן לצילומים, אז כמובן שניצלתי את ההזדמנות להכניס לבלוג קצת ניחוח אירופאי.

 ***

Last week my dear hasband surprised me with tickets to Copenhagen and Sweden. He is going to do his buisness, and i am the pleasure. I hoped to get some cool air and to get the chance to wear my booties and leather jacket, but apperanly we have brought the hot weather with us, and we landed on Sunday to their hotest day of the year. Copenhagen looked like a beach city that day, everyone were wearing suumer dresses and short pants, no sign to the leather jackets... So, I took out the lightest dress i brought and we went to tour this beautifull city.




אני לא באמת יודעת איפה אנחנו, גילינו גן עצום ויפהיפיה שיוצא מתוך אחד הבניינים ואין ספק שזה מצטלם ממש טוב, בהמשך כמה תמונות ממרכז העיר ותחנת הרכבת, שזה תמיד אחד המקומות היפים בעיר.



שמלה - טיפא (בוטיק גוטיק)| נעליים - ויאליס| שרשרת - אורית דייך (Ordwaydesign)|צעיף - מתנה מסבתא



dress - Tifa| shoes - Vialis| necklace - ORD| scarf - vintage



בפוסט הבא תוכלו לראות חלק מהרכישות החדשות שלי, מי שעוקב אחרי באינסטגרם (@danayungel) כבר קיבל הצצה.

 שבוע טוב!

יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

Copenhagen #1

Just a preview to next post from the cool Copenhagen.
I am going to do some more shopping now,
 See u soon!

***

הצצה לפוסט הבא מקופנהגן,
 עכשיו אני יוצאת לסיבוב שופינג נוסף, נתראה בקרוב.


יום שבת, 18 באוגוסט 2012

השקת החנות של יפית אוחיון

  
  

 
בשישי שעבר הוזמנתי להשקת החנות החדשה של המעצבת יפית אוחיון. השם נשמע לי מוכר, ולאחר בדיקת רקע מהירה נזכרתי שבעצם אני מכירה את המעצבת מהחנות שהייתה לה באיזור גן החשמל תחת השם My Design. יפית מתמחה בשמלות ערב נוצצות ונשיות, לצד חצאיות וטופים - כולם מתאימים יותר לאירוע חגיגי. הקולקציה מורכבת משמלות מיני מבדים רקומים ומשמלות פאייטים, רוקנ'רול סטייל, לצד שמלות מקסי מבדי שיפון קלילים בהדפסים פרחוניים ורומנטיים יותר, אין ספק שמגוון לא חסר. אהבתי את העובדה שיפית אינה פוחדת לעצב שמלות נשיות וסקסיות, שזה אמנם נשמע ברור מאליו כאשר מעצבים שמלות לנשים, אך הרבה מעצבים בארץ פוחדים מהחצנת הנשיות, ואני מרוצה שהמגמה לאחרונה היא חזרה לסגנון נשי יותר. נשים בארץ נפתחות יותר ויותר לרעיון של השמלה, ואט אט זונחות את הג'ינס והטי שרט כלבוש לגיטימי ליום יום. יוצא לי לא מעט לנהל דיון על גבול הויכוח עם לקוחות שאינן מעיזות ללבוש שמלה ביום יום, וברגע שהן מפסיקות לפחד משינוי, נפתח בפניהן עולם חדש מלא בשמלות לבחירתן. וכך גם הרגשתי בחנות החדשה של יפית, כאילו נפרש לפני עולם נוצץ וצבעוני.


יפית אוחיון

כתובת| דיזנגוף 260, ת"א
תכשיטים| טל ברוך למותג tulala
יפית בעצמה הייתה מקסימה וניסתה לדלג בין האורחים שהגיעו, וניכר היה שיש התרגשות רבה באויר. אני מאחלת ליפית להמשיך להלביש בנות ונשים שאינן פוחדות להתלבש ולבלוט.

מה שמזכיר לי, חברתי הטובה שירלי מתחתנת בעוד שבוע וחצי ועדיין אין לי מה ללבוש! 

לעצמי סימנתי שמלת מקסי רקומה והיסטרית שהייתי שמחה לאמץ לחיקי, אך לצערי אינני יכולה להרשות לעצמי את התענוג. וזו האמת הבעיה היחידה בחנות החדשה ברחוב דיזנגוף, אך למי שכן מוכנה להשקיע 1000 ש"ח ומעלה בשמלת ערב יחודית, לחלוטין יכולה למצוא שם את מה שהיא מחפשת. 

בחנות נחשפתי גם למעצבת תכשטים שלא הכרתי קודם, טל ברוך למותג tulala. טל מתוקה אמיתית, היא בוגרת החוג לצורפות בשנקר וזוהי קולקצית הביכורים שלה, בה היא משלבת טכניקות של עבודת צורפות, סריגת קרושה ואבני סברובסקי בשלל צבעים וצורות. אין לי ספק שהיא כאן כדי להישאר.      
                                             

 עכשיו אני חוזרת לארוז, מחר בבוקר השכם אני יוצאת לחופשה קצרה בארצות הקור.
שבוע טוב!

יום שני, 13 באוגוסט 2012

תערוכת בוגרים - שנקר 12'



עיצוב: מור רז

עיצוב: תמרה אנה אפרת

עיצוב: שירה גלאון


***
בשבוע שעבר ביקרתי בתערוכת בוגרים 2012 בשנקר. אני מודה שזו הייתה הפעם הראשונה שביקרתי במקום הזה שכל תחום האופנה בארץ סובב סביבו. הכניסה לבית ספר אינה מסגירה כלל שמדובר באחד מהמוסדות היצירתיים ביותר, הזכיר לי יותר את המבנה המאיים של התיכון בו למדתי אי שם בפריפריה הדרומית. אבל ברגע שנכנסים לאולם התצוגה (בדיעבד גילינו שיש עוד אולם, הרבה פחות מוצלח) העיניים מתבלבלות. באמת שלא ידעתי על מה להסתכל קודם, המון פריטים תפסו את עיניי, את הנבחרים הצגתי פה לפניכם. התמזל מזלי ואת הביקור שלי בתערוכה ערכתי עם ליאה חברתי, מורה לסריגה ובעלת רזומה עשיר בתחום האופנה. את כל השאלות שלי על תהליך העבודה הפניתי לליאה, חבל שלא היה שם נציג מטעם הבוגרים שיסביר אף הוא למי שלא הגיע עם מדריך צמוד. סה"כ 32 בוגרים השתתפו בתצוגת הגמר, ומרבית הדגמים באמת מציגים זוויות מבט חדשות על עיצוב אופנה. כפי שנכתב באתר הבית של שנקר: "העבודות שהוצגו מציעות זווית הסתכלות מרתקת, במנעד שבין הידני לטכנולוגי, בין המלאכותי לטבעי. נקודות המבט השונות של הבוגרים הטריים באות לידי ביטוי בדרכי עשייה מרתקות: זאת העמלנית, שמייצגת מסורת ארוכת שנים של תפירה, רקמה, חירורים ופרימות; מולה - המודרנית והעכשווית, שעושה שימוש בלייזר-קאט, בדפוסים דיגיטליים ואריגה בחוטים מתכתיים דקים."
***


ספרי ההשראה של הבוגרים מרתקים לא פחות מהדגמים עצמם. לפי ההסבר שקיבלתי מליאה, השנה הרביעית והאחרונה בלימודי עיצוב האופנה מוקדשת כולה לבניית קולקציית הגמר. החל מלוחות ההשראה, בחירת בדים, צביעה, נסיונות וטעיה של הסודנטים עד גיבוש הרעיון הסופי. היה לי ממש כייף להציץ אל תוך תהליך העבודה של כל אחד ולגלות את עולמו הפנימי. בעיקר נהניתי מאיורי האופנה, זה הזכיר לי את עצמי כילדה עם מחברות שלמות שמילאתי בציורים של בנות ובגדים. לאחרונה אני מחפשת כיוון של לימודים בתחום האופנה, ייתכן שאיור אופנה יכול להיות הכיוון הזה....





ביקרנו גם בתערוכה של מחלקת עיצוב תכשיטים. ברגע הראשון שנכנסו לחלל התערוכה, צד את עיני ארון תצוגה אחד ספציפי. התכשיטים מאוד גיאומטריים, יותר מאסיביים מכל השאר - עשויים חוליות עץ מחוברות בצורה אפילו קצת גסה. בזמן שסקרתי את התכשטים ראיתי מישהי מחייכת אלי, בעודי מנסה לסקור את מוחי מהיכן אני מכירה אותה, היא ניגשה אלי והסתבר שהיא המעצבת. קוראים לה לי שגב, ואם ארשה לעצמי לרגע לעטות את הכובע של חזאית הטרנדים, יש לי תחושה שעוד נשמע עליה. קולקציה בוגרת, עם תכשיטים מלאי שיק שהייתי מוכנה לענוד עכשיו. היו הרבה מעצבות מוכשרות נוספות, אבל זה כבר בפעם אחרת.



דבר אחד נוסף, בכניסה לחלל התערוכה יש שלושה דגמים נפרדים שמאוד בולטים באסתטיות שלהם. בדיעבד, בזמן כתיבת שורות אלו, גיליתי ש"במסגרת הערב הוכרז על פרס חדש על-שם פיני לייטרסדורף, ממייסדות האופנה הישראלית ומי ששימשה כמעצבת הראשית של חברת "משכית" , על יצירתיות ומקוריות באופנה. ועדת הפרס החליטה להעניק אותו לבוגרת דפנה פילוסוף, שהציגה באירוע את פרויקט הגמר שלה "חומר אציל", בהשראת כלי הפורצלן של האמנית מקיקו נקאמורה." (אתר שנקר) עבודה מדהימה בעיני.



ומה אני לבשתי? חולצה שקיבלתי מסבתא שלי בערך בגיל 17, אותה הביאה לי במתנה ממוסקבה הרחוקה. היא התאימה בול לאווירה היצירתית |חצאית עור - סבינה (רזילי)|סנדלים - אסוס


תודה מיוחדת לליאה על הליווי הצמוד והעזרה בצילומים,
שבוע טוב!

יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

והזוכות בהגרלה הן....

רשימת המשתתפות עלתה מעבר לכל הציפיות שלי, ההיענות הייתה מקסימה כולן שיתפו בחוויות האינטרנט האישיות שלהן - תודה רבה לכולן! בבוקר התיישבתי על הרשימות, זו כרגע השיטה היחידה שאני מכירה לערוך הגרלות, וכתבתי אחת אחת את כולן. באמת שהיו הרבה משתתפות, אני ממש לא יכולה לתאר כמה זה מרגש אותי.

שמלה פרחונית - enki by vv/ סנדלים - dries van noten


איריס סידון, הבעלים של גוטיק ואנוכי - ברגע המכריע









הזוכות המאושרות
איילת רינת - זוג סנדלי רומא לבנות של המותג האיטלקי lilli mill
קורל וסרמן - שמלת נקודות קיצית של המעצבת enki by vv

והבטחתי לכן עוד הפתעה:
כל המשתתפות זוכות בשובר מתנה על סך 100 ש"ח לקניית נעליים באתר האינטרנט של גוטיק - www.gothic.co.il.

תודה ענקית לאיריס סידון - גוטיק מעצבים על שיתוף הפעולה!

מחכה כבר לפעם הבאה(:


*השובר תקף עד ה-30.09.12, לקניית נעליי פליי לונדון, שולה, lili mill, argila
*ותודה לאורצ'יק על הצילומים !