יום שישי, 28 בספטמבר 2012

Red Inspiration




יש לי תיקייה שכולה מקורות השראה, מדי פעם אני חוזרת אליה כשאני מחפשת אחר רעיון מעניין לאאוטפיט. הפעם אני הולכת על האדום - כבר יש לי לוק שמתבשל בראש. מקווה שיהיה לי קצת זמן בסופ"ש להגשים את הפנטזיה.
שבת שלום!

*כל התמונות מהבלוג של סקוט שומן The Sartorialist

יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

שבת בפלורנטין

 
  

ביום שישי האחרון נערכה החתונה השנייה במסגרת "החברות הכי טובות שלי שמתחתנות אחת אחרי השנייה בהפרש של חודש". זו הייתה חתונה מרגשת ומלאת סטייל, תמיד אהבתי חתונות צהריים (גם אנחנו לפני טריליון שנה התחתנו בשישי בצהריים), מה שכן אני שמחה שעונת החתונות נגמרה, ואני יכולה לחזור לשגרה. כבר כמה זמן שאני מרגישה שאני צריכה שינוי, שאני צריכה להתקדם. לא יודעת עדיין לאן, אבל אני יוצאת לדרך חדשה. אמשיך לעדכן, ואם יש לכם רעיונות, אשמח לשמוע.


ביום שבת  נפגשנו לארוחת צהריים עם הזוג הנשוי הטרי#1 באיזור שכונת פלורנטין. לאחר הארוחה, שירלי ואני יצאנו לשיטוטים באיזור ובשיא הספונטניות ערכנו סשן צילומים על רקע כמה ציורי גרפיטי מעניינים. חברה שלי מיכל, מזוג נשוי טרי #2 ,מדריכה סיורים באיזור פלורנטין בנושא גרפיטי - כל ההסברים על הציורים הם ציטוטים שלה. כך יצא במקרה שאת הפוסט הזה עשיתי בשיתוף עם שתי החברות הנשואות הטריות. תודה לכן בנות!



בתמונה הראשונה כאן, אני עומדת ליד לב הפוך. הלב הזה הוא סמל של תנועה שנקראת "מהפכה של אהבה", תנועה ששמבקשת ליצור מהפכה חברתית בדרך לא אלימה. מכירים את אלו שעושים חיבוקים המוניים או מחלקים חיבוקים חינם באוניברסיטה? אז זה זה. הגרפיטי מרוסס בעזרת שבלונה, והוא יכול להיות תוצר פעילותו של כל אחד מחברי התנועה- לא שייך לאמן מסויים. הם גם אלו שמצתירים את הלבבות האדומים הקטנים בכל מקום.



הציפור הכפולה (בז אולי) היא של אמן מדהים בשם DEDE שלא מפסיק ליצור. גם זו עבודה שנעשתה כולה בשבלונה, כמה שבלונות זו ע"ג זו. האיש שיושב על ברז כיבוי האש בסוזן דלל גם שלו. "הוא מדהים!!!!!" ציטוט של מיכל.

הציור של האיש הלבן בלט מאוד, שאלתי את מיכל מיהו: "אני קוראת לו "האיש שבקיר", אנחנו יודעות בדיוק מה אומר השיר.... מי מכיר את האיש שבקיר? אין לי מושג מי האמן, וזה בעצם חלק מהקטע, שהרי האנונימיות והמחתרתיות הן חלק מהמסר. אמנות הרחוב היא כזו בה המדיום הוא המסר: בעצם זה שאמן יוצא ומצייר על הקיר ובאופן לא חוקי- יש אמירה."



הפלמינגו מודבק (מצוייר עם ספריי על נייר עיתון ומודבק על הקיר בעזרת דבק ממיים וקמח) ומשוייך לאמן שעדיין לא גיבש את זהותו האמנותית ועל כן אינו חותם על היצירות, אבל אם שמתם לב לשפמים בכל העיר- הם שלו. מיכל גם פגשה אותו.




 
מה לבשתי?
שמלה "בהשראת" מארק ג'ייקובס, לפני כשנה וחצי חברתי לעבודה הזמינה אותה באינטרנט ולמזלי השמלה התגלתה כקטנה עליה, כך שזכיתי בשמלה קיצית מושלמת ב-25$ בלבד. זו שמלה שכיכבה לא מעט בצילומי street style למיניהם, היא באמת כייפית ומגניבה בצבעוניות שלה. סנדלים בעבודת יד של חברה איטלקית lili mill (משנה שעברה - בוטיק גוטיק).  וגם "שרשרת אנשים" צבעונית של אורית דייך המוכשרת למותג .O.R.D. התכשיטים שלה תמיד מפתיעים ומקוריים, בזכותה לאט לאט אני נוטשת את המינימליזם, ונפתחת לרעיון של אקססוריז וצבע בכלל.
 


dress - ebay
sandals - lili mill
necklace - O.R.D
sunglasses - Ray Ban
 


חתימה טובה לכולם
שבוע טוב!
 

יום שני, 24 בספטמבר 2012

Preview for Next

 
 
Working on a new post right now, hope it will be ready soon. Many thing are happening, finaly it feels right. Details soon..... Untill then, have a great day!
***

הצצה לפוסט הבא, מקווה שאספיק לסיים בקרוב. דברים מתחילים לזוז, תחושת התקדמות כללית וטובה. כל הפרטים בקרוב. עד אז, יום טוב וחתימה טובה!
 

יום חמישי, 20 בספטמבר 2012

Holiday Season #1

  
 


בצעד ספונטני החלטנו לנסוע למיני חופשה בצפון אחרי שהעברנו את ערב החג עם המשפחה באשקלון. ללא הכנות מוקדמות, אפשר לומר שפשוט נחתנו על משפחתו של בעלי, שלמזלנו שמחו מאוד לארח אותנו. בין רביצה במרפסת שצופה על כל הגליל העליון, לחוסר מעש בחצר המרווחת, יצאנו לטיול קצר בעמק החולה. אין ספק, יפה שם.
 


Dress - naftul (gothic btq)| Necklace - O.R.D| new sunglasses - Ray Ban


More Photos on my Instagram - you're welcome to follow @danayungel
 
Have a great weekend!
 
Dana>>
 


יום שבת, 15 בספטמבר 2012

Tivoli Style

 
Trying to enjoy our trip to denmark a little bit longer by all those colourful photos from the beautiful Tivoli. It has been a very busy week, but tomorow we are celebrating our New Year, so we are going to enjoy few days off>>>
 

אין ספק, טיבולי אשר בקופנהגן מצטלמת הרבה יותר טוב מכל פארק שעשועים שאמצא כאן. גם אין ספק שעדיין לא השתחררתי מהנסיעה הזו, פשוט חוזרים כל כך מהר לשגרה, והתמונות האלו עוזרות לי להנות מתחושת חו"ל עוד קצת... גם היה לי שבוע מאוד מלחיץ, עם יובלי חולה ומסיבת רווקות, נוספת, שארגנתי לחברה ממש טובה שמתחתנת שבוע הבא. אתמול ההפקה יצאה לפועל, היה מצוין ואפשר לחזור לתפקוד רגיל. במיוחד נעימה המחשבה שמחר שוב חופש, אז בכלל הצבעוניות כאן מתאימה לאווירה הכללית>>> 
 
 
 
 
אני מאחלת לכולם שנה קסומה, צבעונית ופרחונית, לפחות כמו בתמונות.
מאחלת לעצמי להרגיש תמיד כמו שהרגשתי באותו יום יפה אי שם בקופנהגן הרחוקה, להפסיק לחשוש ולהתחיל לבצע.
שתהיה שנה של בריאות, חדשות טובות והרבה אהבה>>>
 
אני מודה לכל הקוראים שלי, אתם מחזקים אותי, באמת. הבלוג זה המקום שלי, שהוא רק שלי. ואין מאושרת ממני לחלוק אתכם את החוויות שלי בעולם, ומבקשות שקיבלתי לאחרונה, מבטיחה לחזור לעדכן ולייעץ בנושא שלשמו התכנסנו, אופנה וסטיילינג. עד אז, חג שמח!

I wish everyone colourful and happy New Year. Also, I want to thank to all my readers for the support, I am very happy to share with you my world>>>
 
Perfect Styling for the winter
צילומים לאופנת בגדי ילדים מקומית. פעם סט צילומים היה הבית שלי,  אני מודה כשראיתי את צוות הסטייליסטיות, התגעגעתי קצת לימים ההם. מצד שני, בחרתי לבלות את השעות הארוכות עם הבן שלי ולא על הסט. עוד הבטחה לשנה החדשה, ללמוד לחיות עם ההחלטות שאני מקבלת.


Our swedish friends Frida, David and Me - The  Local Barbi and Ken



new jumper - H&M (Copenhagen)
shorts - Lucci
shoes - new NIKE
sunglasses - Ray Ban
bag - Amalia Btq (Gothic)
 
 
 
 
 Have a great week,
<Dana>

יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

Red Hot Night


צילום: רועי ברקוביץ'

אתמול אחה"צ לקחתי את יובלי לשחק בפארק הקרוב אל ביתנו. קבעתי עם עינב, אמא של חבר של יובלי מהגן שתביא גם הקטן שלה, זה תמיד יותר נחמד להעביר את הזמן יחד, גם לקטנטנים, וגם עבורנו. כשהגענו לפארק, עינב סיפרה שהיא מצאה זוג כרטיסים על הריצפה להופעה של רד הוט צ'ילי פפרס שאמורה להתקיים באותו הערב. הכרטיסים היו קרועים לשניים, אך מעבר לזה הם היו נראים אותנטיים לגמרי. מוזר מאוד אמרנו, שמישהו השליך ככה כרטיסים, אך יכול להיות שבאמת אפשר להשתמש בהם? עינב ובעלה לא היו בעניין, כך גם בעלי. אז התקשרתי לחברתי הכלה המיועדת, שאיתה בילינו הרבה שעות בקפיצות והשתולליות למוסיקה של רד הוט לפני חמש עשרה שנה בערך, והחלטנו לנסות. אולי הכרטיסים אכן שמישים. פחדנו להתרגש, מהחשש שנתאכזב ונחזור הביתה כלעומת שבאנו. אבל, כשאשת הביטחון בגני יהושוע הסתכלה על הכרטיס המודבק ואמרה לנו כנסו, הבנו שזה אכן קורה! התחלנו לרוץ כמו ששתינו לא רצנו גם חמש עשרה שנה בערך, והגענו בדיוק בשיר הראשון של ההופעה!
 
צילום: רועי ברקוביץ'

צילום: רועי ברקוביץ'
 
צילום: רועי ברקוביץ'
 
היה מחשמל, ומרגש ובעיקר נוסטלגי. חזרתי לשעה קלה להרגיש שוב בת 16, ביחוד כשהם ביצעו את under the bridge, המנון ההתבגרות שלנו.
 
 
תודה רד הוט על הופעה מעולה, ותודה לעינב על הכרטיסים ורועי ברקוביץ' על הצילומים.
המשך שבוע טוב!!! 
 

יום שבת, 8 בספטמבר 2012

Fru Modig



Last couple of weeks were very intense here (mostly with good things), but I still have lot's of stories from our visit to Denmark and Sweden. One of them is about my visit at a very cool boutiqe in Jungby, Sweden. While my hasband did his buisness, Anna, one of the locals and good family friend took me to do the thing we both love the most - shopping. Funny that so far away I've found the perfect partner to my shopping crime. Fru Modig, means Brave Woman, is a small boutique full of  very pretty and unique clothes and accesories, mostly made by local designers as Dagmar, Rodebjer, The Local Firm (both swedish) and By Malene Birger who is danish.
 
 
***
 
 
השבועיים האחרונים היו מאוד אינטנסיביים ועמוסים, בדברים טובים ברובם, כך קרה שכל מיני סיפורים מהחוויה הסקנדינבית שלי לא זכו עדיין לחשיפה הראויה להם. אחת מנקודות השיא הייתה הביקור שערכתי בבוטיק מעצבים קסום בעיר קטנה בשבדיה, יונגבי, השוכנת כשעתיים מהגבול עם דנמרק. זוהי עיירה קטנה ודי שוממת, אבל פשוט יפייפיה, מוקפת אגמים ויערות. היינו שם יומיים, ובזמן שבעלי היקר עשה עסקים, אני התלוויתי לאנה, חברה של המשפחה ותושבת העיר, על מנת להעביר את הזמן הפנוי. כמובן שבחרנו למלא אותו בשופינג. אנה התגלתה כפרטנרית מושלמת, בעלת טעם משובח, וצלמת לא רעה כלל. משעשע שדווקא בשבדיה הרחוקה מצאתי שותפה משולמת לפשע השופינג.
  

www.frumodig.blogg.se - מתוך הבלוג של הבוטיק
 
 
 בערב לפני שיצאנו למסע הכיבוש שלנו, אנה סיפרה לי על הבוטיק הקטן שהיא הכי אוהבת בעיר, היא ניסתה להסביר לי על היחודיות שלו, בעלות המקום המקסימות ועד כמה נדיר מקום כזה בעיר קטנה כמו יונגבי. החנות הקרויה Fru Modig, "אישה אמיצה", שייכת לאם ובתה,  מונה וקרוליין. מבחוץ זו נראית חנות בגדים די טיפוסית, ורק כאשר נכנסתי פנימה, הבנתי למה זו החנות שאנה כל כך אוהבת. חנות קטנה ומטריפה יהיה תיאור די מדויק. במקום צפיפות גדולה, הקולבים מלאים בסחורה מכל הסוגים, החל מבגדי ילדים, שהיו כמובן הדבר בראשון שראיתי, בשלל צבעים והדפסים (כמובן שקניתי משהו ליובלי), בגדי גברים, מעילים, כדים ותכשיטים, באמת שלא ידעתי על מה להסתכל קודם. ואז אנה ומונה, בעלת החנות התחילו לשלוף מתוך הסטנדים שמלות, חצאיות, ומה לא, כל פריט  יותר היסטרי מהשני, כולם של מותגים ומעצבים מקומיים, בינהם: Dagmar, RodebjerThe Local Firm - השבדיים,  Malene Birger  הדנית, וגם מעצבים מוכשרים נוספים. כמובן שאם לא המחיר הגבוה, הייתי שמחה לשים יד על כל פריט בחנות המטריפה הזו. הייתה לי מטרה למצוא שמלה לחתונה של חברה, הנה כמה אופציות שמדדתי.
 
***

 
Handmade dress by Dagmar -www.houseofdagmar.se 

dress - Dagmar| booties - TOPSHOP (new from Copenhagen

שרשרת לכתפיים| עיצוב: Cornelia Webb
 
Brave Women &Me - the lovely owners, mothe&dauther, Mona and Caroline, who have the best taste in clothes and jewelery. And are real brave to have such a unique place in a small town, and I know how hard is to open up women to new and unusual clothes. Wish them Lots of luck, and i wish to my self to afford more from the beautifull thing they have next time i will come to visit. 
 
 The owners of FRU MODIG| Real Brave Women

Perfect look to the fashion week
shirt + skirt | Malene Birger

תכשיטים מנורבגיה|  Bjorg

חנות קטנה ומטריפה כבר אמרתי?

הדפסים, טקסטורות ופאייטים - הרבה מהכל, ובהרבה סטייל.


חלק מסטנד הגדי הילדים
 התכשיטים בחנות ייחודים מאוד, על גבול האוונגרדים. לדוגמא סט תכשיטים שעוצב על ידי המעצבת הנורבגית  Bjorg, הכולל טבעת עם גולגלות משובצות יהלומים, עם שרשרת וצמיד תואמים - ואולי זה נשמע קצת הזוי, אבל זה אחד התכשיטים הכי יפים שראיתי. אי פעם. באמת חנות מעוררת השראה.



Thanx a lot to the Brave Women for welcoming me, and a special thnx to Anna Arvsell for the pictures, the help in writing the post and of course for your company. I had a very good time!
 
***

Have a great week everyone!