יום שני, 16 באפריל 2012

אילנות/pines









I remember those snow-capped mountains
and a song on FM 93
oh my darlin' I have grown with you
but my roots on both sides of the sea

אולי רק ציפורי מסע יודעות
כשהן תלויות בין ארץ ושמים
את זה הכאב של שתי המולדות.

איתכם אני נשתלתי פעמים,
איתכם אני צמחתי, ארנים,
ושורשי בשני נופים שונים.
***

חלק מתוך השיר "אילנות" בביצוע אחינום ניני ורוני פיטרסון.  אתמול לפני 7 שנים היה זה השיר שבחרנו לשיר החתונה שלנו. ערכנו שתי חתונות, האחת בקפריסין, זו החתונה רק של שנינו (חגגנו כבר בפברואר) והתאריך בו ערכנו את החתונה "האמיתית" בפני כל המשפחה והחברים. אני לא מאמינה שעבר כל כך הרבה זמן מאז, לפעמים, סליחה על הקלישאה, זה באמת נראה כאילו היה רק אתמול. יש משהו קסום ביום הזה, בו כולם מתאחדים יחד לחגוג אהבה. והשיר הזה מבטא בתוכו את ההתרגשות שאני מרגישה כל פעם שאני נזכרת ביום ההוא. אם כבר פוסט רגשני, אז עד הסוף, גם על ההתרגשות שבחרתי גם אז בגיל כל כך צעיר, בבן זוג שהוא גם החבר הכי טוב שלי, שעדיין אחרי כל השנים לא מפסיק להפתיע אותי ולרגש אותי. יום נישואים שמח!



זהו המראה שהכי נוח לי איתו, מעין הלוק הבטוח. בכלל, בזמן האחרון יש לי קטע עם עור, אם שמתם לב.. את הרומן שלי עם עור התחלתי בעצם עם המכנסיים שלפניכם. לפני כשנה וחצי נכנס לי הג'וק שאני חייבת מכנסי עור, במחיר סביר. את הפנטזיה מימשתי בסוף דווקא ברנואר. מפתיע. גם אותי זה הפתיע, נדמה לי שזהו הפריט היחיד שלי משם אי פעם. מאז זה נהיה פריט די בסיסי, אם כי בקיץ מעט חם איתו, אני מודה...


                                       shirt - primark
cardigan - present from moscow           
                          leather shorts - Renuar
          socks - antipast (Fabiani)                                  
shoes - from paris                                
                                                  necklace - O.R.D (Gothic) 


***


שבוע טוב!

2 תגובות:

  1. פוסט מקסים! לא הכרתי את השיר
    לפני כן. הוא מאוד יפה. אאוטפיט מדליק
    והמכנסון יושב עליך מצוין!
    המשך שבוע טוב
    אביטל

    השבמחק
    תשובות
    1. כייף לשמוע(: תודה אביטל. אני ממש אוהבת את השיר הזה..

      מחק