יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

שבת בפלורנטין

 
  

ביום שישי האחרון נערכה החתונה השנייה במסגרת "החברות הכי טובות שלי שמתחתנות אחת אחרי השנייה בהפרש של חודש". זו הייתה חתונה מרגשת ומלאת סטייל, תמיד אהבתי חתונות צהריים (גם אנחנו לפני טריליון שנה התחתנו בשישי בצהריים), מה שכן אני שמחה שעונת החתונות נגמרה, ואני יכולה לחזור לשגרה. כבר כמה זמן שאני מרגישה שאני צריכה שינוי, שאני צריכה להתקדם. לא יודעת עדיין לאן, אבל אני יוצאת לדרך חדשה. אמשיך לעדכן, ואם יש לכם רעיונות, אשמח לשמוע.


ביום שבת  נפגשנו לארוחת צהריים עם הזוג הנשוי הטרי#1 באיזור שכונת פלורנטין. לאחר הארוחה, שירלי ואני יצאנו לשיטוטים באיזור ובשיא הספונטניות ערכנו סשן צילומים על רקע כמה ציורי גרפיטי מעניינים. חברה שלי מיכל, מזוג נשוי טרי #2 ,מדריכה סיורים באיזור פלורנטין בנושא גרפיטי - כל ההסברים על הציורים הם ציטוטים שלה. כך יצא במקרה שאת הפוסט הזה עשיתי בשיתוף עם שתי החברות הנשואות הטריות. תודה לכן בנות!



בתמונה הראשונה כאן, אני עומדת ליד לב הפוך. הלב הזה הוא סמל של תנועה שנקראת "מהפכה של אהבה", תנועה ששמבקשת ליצור מהפכה חברתית בדרך לא אלימה. מכירים את אלו שעושים חיבוקים המוניים או מחלקים חיבוקים חינם באוניברסיטה? אז זה זה. הגרפיטי מרוסס בעזרת שבלונה, והוא יכול להיות תוצר פעילותו של כל אחד מחברי התנועה- לא שייך לאמן מסויים. הם גם אלו שמצתירים את הלבבות האדומים הקטנים בכל מקום.



הציפור הכפולה (בז אולי) היא של אמן מדהים בשם DEDE שלא מפסיק ליצור. גם זו עבודה שנעשתה כולה בשבלונה, כמה שבלונות זו ע"ג זו. האיש שיושב על ברז כיבוי האש בסוזן דלל גם שלו. "הוא מדהים!!!!!" ציטוט של מיכל.

הציור של האיש הלבן בלט מאוד, שאלתי את מיכל מיהו: "אני קוראת לו "האיש שבקיר", אנחנו יודעות בדיוק מה אומר השיר.... מי מכיר את האיש שבקיר? אין לי מושג מי האמן, וזה בעצם חלק מהקטע, שהרי האנונימיות והמחתרתיות הן חלק מהמסר. אמנות הרחוב היא כזו בה המדיום הוא המסר: בעצם זה שאמן יוצא ומצייר על הקיר ובאופן לא חוקי- יש אמירה."



הפלמינגו מודבק (מצוייר עם ספריי על נייר עיתון ומודבק על הקיר בעזרת דבק ממיים וקמח) ומשוייך לאמן שעדיין לא גיבש את זהותו האמנותית ועל כן אינו חותם על היצירות, אבל אם שמתם לב לשפמים בכל העיר- הם שלו. מיכל גם פגשה אותו.




 
מה לבשתי?
שמלה "בהשראת" מארק ג'ייקובס, לפני כשנה וחצי חברתי לעבודה הזמינה אותה באינטרנט ולמזלי השמלה התגלתה כקטנה עליה, כך שזכיתי בשמלה קיצית מושלמת ב-25$ בלבד. זו שמלה שכיכבה לא מעט בצילומי street style למיניהם, היא באמת כייפית ומגניבה בצבעוניות שלה. סנדלים בעבודת יד של חברה איטלקית lili mill (משנה שעברה - בוטיק גוטיק).  וגם "שרשרת אנשים" צבעונית של אורית דייך המוכשרת למותג .O.R.D. התכשיטים שלה תמיד מפתיעים ומקוריים, בזכותה לאט לאט אני נוטשת את המינימליזם, ונפתחת לרעיון של אקססוריז וצבע בכלל.
 


dress - ebay
sandals - lili mill
necklace - O.R.D
sunglasses - Ray Ban
 


חתימה טובה לכולם
שבוע טוב!
 

5 תגובות:

  1. איזה פוסט מקסים! אני עובדת בדרום תל אביב ורואה גרפיטי כל יום, ומדי פעם מצלמת ואוספת עד שיהיו לי מספיק דברים מעניינים להעלות לפוסט. איזה כיף זה שהיה לך סיור של ממש ומישהי סיפרה לך על האמנים שעומדים מאחורי כל היצירות היפות האלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכל(: מזל שלי יש את חברתי מיכל שנתנה לי את כל ההברים, זה באמת מעניין. יום טוב!

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. אהבנו הכל במראה הקיצי שלך (למרות שהסתיו אמור היה להגיע מזמן )! השרשרת מיוחדת ומגניבה והשמלה פשוט מהממת!!

    http://summerdays31.blogspot.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בנות!
      אין ספק שזו אחת השמלות האהובות עלי, קניות באינטרנט מוכיחות עצמן כמשתלמות ממש(:
      אני לגמרי מוכנה לסתיו, מתחשק לי כבר להתחיל לעשות שילובים יותר מורכבים מרק שמלה וסנדלים....מקווה שיגיע בקרוב.
      שבת שלום!

      מחק