יום שבת, 22 בדצמבר 2012

Kedemsasson fashion show - Gindi Fashion Week








צילומים מהתצוגה של ששון קדם המוכשר בה הוא הציג קולקציה מאוד מגוונת ומעניינת. אהבתי במיוחד את השילובים בין הטכניקות השונות בקולקציה אחת: שילובי הסריגה ועירוב הבדים בשמלות האפורות והנפוחות למשל. זו שמלה שהייתי רוצה ללבוש לערב גאלה בעולם מקביל בו אני מסתובבת בערבי גאלה. אם כי מעבר לכך הן מעט תיאטרליות מדי לטעמי. היו הרבה דגמים אחרים שדווקא הייתי שמחה לאמץ, כמו השמלות הלבנות - את כולן בבקשה. תודה. 
לא יכולתי כמובן שלא להיזכר בעיצובים של יוז'י יממוטו, שללא ספק מהווה את אחד ממקורות ההשראה הבולטים בעבודתו של קדם.



צילום: ריי שגב
הספקתי להגיע לעוד שלוש תצוגות: טובל'ה, פישאנדג ואלמביק. הלימודים כרגע בעדיפות עליונה, למרות שממש נהניתי לברוח ככה לעולם מקביל של סטייל וגלאם. יש לי עוד הרבה צילומים ורשמים, אשתדל להעלות אותם בהקדם, אבל באמת שכל המטלות גוזלות הרבה מהזמן שלי, ואת שאר הזמן אני מקדישה למשפחתי האהובה.
 
עד אז, שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה