יום רביעי, 6 במרץ 2013

אביב פרחוני


בזמן האחרון מעטים הרגעים שיש לי רק לעצמי. תקופת המבחנים נגמרה רק לפני כמה ימים ואני עדיין מתאוששת, וכל מה שאני רוצה עכשיו זה רק לנוח. אז אמנם חופשת פסח ממש בפתח, וזו מחשבה מעודדת, אבל אני מרגישה שהזנחתי את כל הדברים שאני אוהבת לעשות. ביניהם כתיבת הבלוג כמובן.

לפני כמה ימים ניהלתי שיחה עם בעלי על זה שאין לי תחביבים, אז הוא ענה לי מה זאת אומרת אין לך? יש לך את האופנה. עכשיו שזה כבר לא עבודה, זה התחביב שלך. וואלה, קצת שכחתי שעכשיו זה באמת תחביב ואני יכולה להירגע ורק ליהנות מזה. כבר אין לי את הלחץ שליווה אותי כשהייתי עסוקה למצוא את מקומי בתחום. וזו באמת פינה שלי שתמיד נעים לי לחשוב אליה. אז קצת צילומים מלפני כמה שבועות שיצאנו לטייל קצת ב"ארץ ישראל" כפי שיובלי אומר.
 
jacket - zara| pants - H&M| sunglasses - ray ban

  את הג'קט הצבאי הזה אני לא מורידה בתקופה האחרונה, הוא מתאים בדיוק למזג האויר הנעים שיש עכשיו. בהחלט אחת הרכישות כי משתלמות של הסייל החורפי (שוב zara). המכנסיים הכי פרחוניים שיש לי השתלבו היטב בנוף האביבי הקסום הזה. והפעם ללא עקבים, רק האולסטארס הישנות והטובות.



קצת סטייל גברי: גל לובש את מעיל העור המדהים של sketch - מאז שהמעצב יוסי קצב פתח את המותג שלו לגברים, אי אפשר לקנות במקום אחר. אופנת גברים לא מצועצעת או מוגזמת. פשוטה ומדוייקת.


מקווה לחזור ולעדכן לעיתים תכופות יותר, עד אז - אביב שמח!

2 תגובות: