יום רביעי, 7 במרץ 2012

Argila for the summer


השבוע צילמנו פריטים חדשים לאתר של הבוטיק "גוטיק" בו אני מלבישה. בין הצילומים ניצלתי כמה דקות בהן הצלם היה פנוי כדי להצטלם עם הסנדלים החדשים מספרד. בחרתי בזוג הירוק שהשתלב בצורה מעניינת עם הגרביונים הכחולים שלבשתי באותו היום..יצא נחמד, לא?


 עכשיו תכירו את הנעליים החדשות שקיבלנו השבוע מספרד של המותג Argila. אלה הן נעליים בעבודת יד במפעל מקומי וקטן, העורות מעובדים כולם בצורה טבעית ונצבעים בצבעים על בסיס צמחי. האיכות שלהן ניכרת בכל פרט ופרט, כמו עקב העץ המגולף בסנדלים הירוקים שאני נועלת או הסוליה עם החותמת האישית של המעצב.


 סנדלי איביזה


 סנדלי ולנסיה עם עקב רוקי. יש לי תחושה שהם הולכים להצטרף לקולקציה הפרטית שלי..


סנדלי מלאגה

סנדלי מדריד
סנדלי ברצלונה:


המחיר לסנדלים הוא 1290 ש"ח ואת כל הקולקציה ניתן להשיג בגוטיק מעצבים בגבעתיים. (http://www.gothic.co.il/)

אני בפעולה ביום הצילום...

shirt/חולצת פסים - תפרתי לפני 5 שנים בערך (self made)
skirt/חצאית - Dina Glass
shoes/נעליים - Topshop

תודה לויקטור - two-studio.co.il על הצילומים.
שבוע טוב וחג שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה