יום שבת, 24 במרץ 2012

crazy love




השבת שחלפה (שוב מהר מדי) הייתה בסימן אופנועים. המשפט "סבא אלי אופנוע" אינו מפסיק להדהד לי עד עכשיו כמה שעות אחרי החזרה הביתה. כדי להבין את משמעות המשפט די לומר שהאהבה (יש שיגידו השיגעון) שחולק הסבא לאופנועים דילגה דור ונחתה היישר על בני בן השנתיים והשלושה חודשים. בדרך כלל כל טיול בחוץ מצריך עצירה והתייחסות לכל אופנוע עומד או נוסע, וסופ"ש שלם בבית של סבא שהתחביב שלו זה שיפוץ אופנועים וינטאג' - זה הדבר האמיתי. בקיצור נהנינו מרכיבה על ה-BSA עם הסירה, וכמובן שיובלי יותר מכולם..
האמת זה נראה לי כל כך כייף שיש סבא כזה קול בסביבה. סבא שלי ז"ל היה פרופסור לחינוך וספרות, ובואו נודה על האמת, לקח לי הרבה שנים להבין שזה דווקא די קול...

***

This weekend was all about motocycles, when my father in law and my two year old who share the same crazy love for them, spent time riding together. and I used the opportunity to take some shots..



השבוע, שתי דקות פנויות יחידות שלי, הספיקו לי כדי לרכוש את החצאית הזו. לא בלשון הגזמה, שתי דקות בדיוק לקח לי לשלוף את החצאית הזו מבין הקולבים, למדוד ולהגיע למסקנה שזו ה-חצאית. האמת זה הקניות הכי כייפיות, אלה שלא צריך להתלבט כי פשוט יודעים שזה זה.. נכון, שופינג בשבילי זה קצת כמו הטירוף אחר האופנועים בעצם..

***

this new leather skirt i bought couple of days ago in the only two spare minutes i had. those are my best buys ussually..


skirt/חצאית - SABINA (רזילי)
jeans shirt - Zara
 booties - Vialis
necklase - Vintage
 (studio Neta&Ray)


Have a gret week!

תגובה 1: