יום שבת, 28 באפריל 2012

buttercup princess



כל שנה באביב, הנסיעה למשפחה בדרום הופכת להיות צבעונית יותר, בזכות שדה הנוריות הססגוני הזה שבדרך. תמיד היינו רואים מרחוק את המשפחות קוטפות בשדה, ואילו עכשיו שגם אנחנו הפכנו לכאלה, עצרנו בצד לקטוף קצת פרחים ובעיקר להינות מהאווירה. כמו כן, הייתה זו גם הזדמנות לבלות עם אח שלי, כמה ימים לפני שעזב לארץ רחוקה... כמובן שיובלי לא הפסיק להתרוצץ בין השבילים, ואנחנו ניצלנו את הלוקיישן לקצת צילומים.



 באופן די משעשע, ולא בצורה מכוונת כלל ,לבשתי באותו היום שמלת וינטג' בהדפס פרחוני יחד עם גרבי ברך פרחוניים אף הם. התוצאה אמנם יצאה מתקתקה מעט, אבל האמת שזו ההרגשה שהייתה לי שם בשדה, כמו נסיכה קטנה בממלכת הפרחים.


  
את השמלה רכשתי לפני כחמש שנים בחנות היד-שניה "אובססיה" שברחוב גאולה. וזו שמלה שתמיד אני מרגישה בה מאוד נוח, כנראה משהו בגזרה המכופתרת שלה. לדעתי זו כבר השנה הרביעית שאני מאמצת את לוק הגרביים בעונת המעבר, ותמיד אני מחפשת גרביים מעניינות לשדרוג ההופעה. גרבי הברך הנוכחים הן של החברה היפנית Antipast. יש להם אינספור דוגמאות הדפסים, אורכים וצבעים. ממש גן עדן לחובבת גרביים שכמוני. האמת שאני מסתכלת שוב בצילומים, יש משהו יפני בבד השמלה גם כן, קצת כמו ציורי המשי העתיקים...

***





dress - vintage
shoes - vialis
socks - ANIPAST
sunglasses - Ray Ban




Have a great week! שבוע טוב!

2 תגובות:

  1. שילוב השמלה הגרב והנעל מושלם !!!!

    השבמחק
  2. תמונות מקסימות ואני מאוד אוהבת את הנעליים!
    אביטל

    השבמחק