יום ראשון, 10 ביוני 2012

Summer Time

עונת הרחצה נפתחה, וגם אנחנו העברנו את השבת בים.

את הבגד ים השלם שלי רכשתי בקיץ 2010, טרם ההכרזה עליהם כטרנד הלוהט של הקיץ. המטרה בזמנו היתה למצוא בגד ים שיתאים לגזרה החדשה שלי לאחר לידה, והצורך לכסות את איזור הבטן התחתונה ובעיקר את הצלקת שהותיר בני בצאתו לאוויר העולם. אמנם איני דוגמנית, כמו שתמיד אני אומרת לבנות שמתבאסות על הצלקת באיזור, אך בכל זאת חיפשתי מענה למצב החדש. את הבגד ים המתאים בשבילי מצאתי בסוף ב-ANNA K (פרישמן 75, ת"א), והאמת לאחר חיפושים לא רבים. את המעצבת קרן זרקא הכרתי כבר קודם במהלך עבודתי כמלבישה, היא תמיד הייתה סופר חמודה וכמובן אחת הבנות הכי מלאות שיק שאני מכירה. אצלה מצאתי את הבגד ים שלי - בגזרת סטרפלס עם גומי במותן. גם ממש מגניב, וגם עונה על הצורך שלי בכיסוי. מאז, חלפו כבר שנתיים וכמו שאמרתי הבגד הים השלם השתלט על המדפים הקיץ.

***

הנה כמה אופציות נבחרות מהשנה שאיתרתי ברשת, שלא הייתי מתנגדת להוסיף למלתחת הקיץ שלי.

Memoir ruffled floral-print swimsuit - Zimmerma
£233- net-a- porter

Dolce & Gabbana
Eggplant-print strapless underwired swimsuit
£346

1. בגד ים בהדפס פרחוני, בהתאם לטרנד הקיצי והקליל. חבל שהוא קצת לא בתקציב...
2. בגד ים מודפס נוסף, בהדפס חצילים - דולצ'ה וגבאנה יודעים להשתעשע עם הטרנד .
3. ומשהו משלנו - גוטקס. בגד ים פרחוני בשחור לבן.
4. ועוד בגד ים שלם אחד נוסף לקינוח - פוקס בייבי
שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה