יום שבת, 30 ביוני 2012

another day in the park

During the week my daily style is very different from what i'm wearing at the weekend, on our endless walks in the park. No heels, no new clothes - it just have to be comfortable.




במהלך השבוע הסגנון שלי די שונה ממה שאני לובשת בסוף שבוע במהלך הבילוי המשפחתי הקבוע, לרוב בפארק הקרוב אל ביתנו. כבר דיברתי על זה בפוסטים קודמים, לא ארבה במילים על כמה לא פשוט למצוא כל פעם לוק שיתאים לעניין. הפעם לבשתי מעין מחוך ג'ינס אותו החרמתי לפני המון שנים לחברה שלי. כל פעם שאני מנקה את הארון ונפטרת מהישן, הפריט הזה מצליח לשרוד את הסלקציה. יש בו משהו על זמני שאני מאוד אוהבת, אם כי זה מסוג הפריטים שנעים כל הזמן בין המכוער ליפה. המכנסיים הקצרים שלי כבר הופיעו פה קודם, אפשר להבין שהם מאוד נוחים לימי שבת בפארק. הסנדלים שלי שהזמנתי מ-אסוס בתחילת העונה מוכיחים את עצמם כאחת הרכישות הטובות לקיץ הזה.

***

בפוסט הבא ארחיב על הרכישות האחרונות שלי, ביניהם משקפי השמש שלי - וינטג' משנות ה-60 מהבוטיק המקסים "גלרי פריזיין" (פרישמן, 86 ת"א) והביקור שלי בחנות של המעצבת האהובה עלי ANNA K.

***

ועוד יומיים יומולדת. החגיגות מתחילות!


shirt - vintage
shorts - monki
sandals - asos
sunglasses - vintage (gallery parisien-tel aviv)
ring - O.R.D


Have a great week!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה