יום ראשון, 1 ביולי 2012

מחשבות לשנה הבאה #יומולדת 31

תחילה כתבתי בכותרת מחשבות על השנה החולפת, ואז שיניתי את זה למחשבות לשנה הבאה.
הבלוג שלי,שהוא חלק מאוד מהותי בתהליך שאני עוברת, הוא המקום שנותן לי המון דרייב להמשיך לעסוק בתחום שאני כל כך אוהבת - האופנה. עולם ההאופנה הינו עצום ממדים, ועם המשיכה כלפיו, יש לי גם המון פחד. הפחד מכישלון, אני מניחה שאני לא הראשונה, שיתק אותי תקופה ארוכה ועצר אותי מלהתקדם. כעת, ביומולדת 31 שלי אני רוצה להבטיח לעצמי להפסיק לחשוש כל כך. כי הרי, סליחה על הקלישאתיות, מי שאינו מעז, גם לא מצליח. או כמו שהפסיכולוגית שלי אומרת, את אמנם כבר בת 31, אבל רק בת 31!

***

 
עכשיו באווירה קלילה יותר, מספר פריטים שישמחו אותי מאוד ביומולדת:

אוברול של עדו רקנאטי - מחיר 690 ש"ח.
(אחד הפריטים המוצלחים שנתקלתי בהם העונה, ממתינה להנחות סוף עונה לצרף אותו לארון שלי)

מתוך תצוגת אופנה-עדו רקנאטי

שמלת מקסי מושלמת של קנזו - רק 698 פאונד אחרי הנחה
www.thecorner.com



שמלה בהדפס ציפורים של מארק ג'ייקובס - 500 פאונד

net-a-porter.com

ואי אפשר בלי נעליים חדשות ליומולדת נכון? השנה אני מרבה ללכת בנעליים שטוחות,
והסנדלי העור האלה של ג'וזפה זאנוטי נראים נוחים ביותר
www.net-a-porter.com

 אי אפשר בלי עוד קצת קיטשיות ביומולדת, תודה לבעלי האהוב שסובל בשקט את כל ה"ויש ליסטס" שלי במהלך כל השנה, ובאמת שזה לא פשוט. תודה שאתה סבלני, תומך, מקבל ואוהב. כייף לי שזכיתי בך!

***

שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה