יום ראשון, 12 באוגוסט 2012

והזוכות בהגרלה הן....

רשימת המשתתפות עלתה מעבר לכל הציפיות שלי, ההיענות הייתה מקסימה כולן שיתפו בחוויות האינטרנט האישיות שלהן - תודה רבה לכולן! בבוקר התיישבתי על הרשימות, זו כרגע השיטה היחידה שאני מכירה לערוך הגרלות, וכתבתי אחת אחת את כולן. באמת שהיו הרבה משתתפות, אני ממש לא יכולה לתאר כמה זה מרגש אותי.

שמלה פרחונית - enki by vv/ סנדלים - dries van noten


איריס סידון, הבעלים של גוטיק ואנוכי - ברגע המכריע









הזוכות המאושרות
איילת רינת - זוג סנדלי רומא לבנות של המותג האיטלקי lilli mill
קורל וסרמן - שמלת נקודות קיצית של המעצבת enki by vv

והבטחתי לכן עוד הפתעה:
כל המשתתפות זוכות בשובר מתנה על סך 100 ש"ח לקניית נעליים באתר האינטרנט של גוטיק - www.gothic.co.il.

תודה ענקית לאיריס סידון - גוטיק מעצבים על שיתוף הפעולה!

מחכה כבר לפעם הבאה(:


*השובר תקף עד ה-30.09.12, לקניית נעליי פליי לונדון, שולה, lili mill, argila
*ותודה לאורצ'יק על הצילומים !


5 תגובות:

  1. הו וואוו! איך מממשים את השובר?

    השבמחק
    תשובות
    1. כותבים בהערות בקנייה המקוונת שהגעת דרך הבלוג של דנה - style 4 me. החיוב לא נעשה אוטמטית, אלא לאחר שאנחנו רואות את כל ההזמנה. אנחנו כבר נבדוק אם את מהרשומות...הייתי צריכה לציין את זה, צודקת(:

      מחק
  2. וואוו!!!! איזה כייף!!!!פעם ראשונה שאני זוכה במשהו, ועוד בנעליים כאלה שוות!!!! כולי התרגשות, תודה, תודה,תודה!!!

    השבמחק
  3. ממש כיף!
    תודה רבה רבה! :):)

    השבמחק
  4. איזה כיף לבנות!!! מחכים להגרלה הבאה!!!

    השבמחק