יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

me&my socks again


 
 בתצוגת סתיו/חורף 10' של מארק ג'ייקובס התוודאתי ללוק הסנדלים והגרביים. אמנם עברו כמעט שלוש עונות, אבל כפי שנראה גם מהצילומים של אופנת הרחוב משבוע האופנה האחרון, הטרנד הזה חי וקיים. למזלי>>
 
אז: 
http://www.style.com/fashionshows/complete/F2010RTW-MJACOBS
 
גם עכשיו:

the sartorialist - תמיד עדכני ומעורר השראה
 
טרנד הגרביים מלווה אותי מאז, והפך בימי הסתיו והחורף לסימן היכר שלי. חכיתי כבר לירידה בטמפרטורות על מנת שאוכל לאוורר את מלאי הגרביים המכובד שלי. יש לי תחושה שאני גם לא הולכת לוותר עליו בקרוב>> 
 

 
dress - zara (old)
sandals - office (London)
socks - from London
ring#1 - O.R.D
ring#2 - Petitaureau
sunglasses - Ray Ban
 


 שבוע טוב!

 

3 תגובות:

  1. מקסים!
    אני מתה על הלוק "סנדלים עם גרביים"! :)

    laceandchiffonblog.blogspot.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      גם אני, וכמובן שמיותר לציין שמדובר בסנדלי/נעלי עקב עם הגרביים.... בקרוב עוד דוגמאות......

      מחק
  2. אני גם אוהבת את החיבור הזה של הגרביים והסנדלים, אבל אני חייבת להודות שזה צעד אמיץ ללכת איתם עם סנדלים פתוחים באצבעות. נראה שזה הולך טוב :)

    השבמחק