יום שבת, 29 בדצמבר 2012

FishNDag Fashion Show

צילום: גלי (מהבלוג הקונה נחמה)
 





אמנם חלף יותר משבוע אחרי שבוע האופנה, והחיים שלי אינם יכולים להיותר יותר רחוקים מאווירת הסטייל ששררה שם.
כל כולי בלימודים, וככל שעוברים הימים אני מבינה כמה עבודה צפויה לי כמורה ומחנכת בעתיד, לא רק בתחום החינוכי, אלא גם בתחום הסטיילינג - אני מתכוונת להתערב ועוד איך!

אז בינתיים אני מסתפקת בתמונות שצילמתי בתצוגה של חגית ויטמן למותג פישאנדאג. אני מכירה את המותג לא מהיום, ובעיני התצוגה הייתה מעניינת, אם כי לא הייתה בה אמירה חדשנית. היו כמה פריטים ששבו את לבי, כמו שמלת העור עם חיתוכי הלייזר, אין מה לעשות, אני סאקרית של עור כידוע לכם. היו כמה שמלות כלה (בתור מותג שמתמחה בשמלות כלה) שהיו פשוט מקסימות, בעיקר בגלל הקלילות האופיינית. אבל רובן היו שמלות שראיתי כמותן גם בסטודיו הוותיק של המותג בכיכר מסריק. כנראה שבאמת סוס מנצח לא מחליפים. הסטיילינג היה מוקפד ומקצועי, אביזרי השיער והאיפור הלא קונבנציונלי, ללא ספק הוסיפו הרבה תחכום לאווירה הכללית.



Leather Dress - one of my favorite items

The END - B&W

התצוגה כולה התאפיינה בצבעי שחור ולבן, ולגמרי במקרה, כך גם אני. לבשתי אוברול וינטאג' שיש לי כבר כמה שנים טובות, והוא אחד הפריטים האהובים עלי. פעם ראשונה שלבשתי תחתיו חולצה מכופתרת, בדרך כלל אני משלבת אותו עם אחת מחולצות הפסים שלי. נראה לי שיצאה תוצאה די מגניבה, אם כי בעלי טוען שנראיתי כמי שלבשה סינר טבחים. בכלל הוא לא חובב אוברולים, יש לי תחושה שהבנים בכללותם לא מבינים את הקטע של האוברול, זה שיק בין בנות כזה... 


Jumpsuit - Vintage| shirt - Mia My: Gothic Btq

 
דאבל נועה - משכו את תשומת לבי עם הסטייל המוקפד
 
Models off  Duty
 
 תודה לגלי רולז (היא יודעת למה רולז) על הצילומים שלי, זה לא היה כזה פשוט כמו שזה נראה.
שבוע טוב לכולם!

2 תגובות: