יום שישי, 14 בדצמבר 2012

Friday Morning at Old Jaffa

 
 
 
שינוי הכיוון המקצועי, גורם להרבה שינויים גם בהרגלי הצריכה שלי. מי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה לשופינג, הרי הבלוג קיים כבר כמעט שנה (עוד מעט החגיגות) ובאמת שאין הרבה חזרות על בגדים שכבר לבשתי בעבר. אז אמנם אני לא מדונה, ואני לא לובשת כל פריט פעם אחת בלבד, אבל באמת שתכולת הארון שלי יכולה להספיק לכמה חודשים טובים ללא כביסה, ועדיין יהיה לי מה ללבוש. במשך שנים הייתי חשופה כל הזמן לפיתוי של חנויות הבגדים: עוד בתקופה שהייתי מלבישה, והסתובבתי ימים שלמים בין חנויות, סטודיו, ושווקים וגם בתקופה בה עבדתי בחנות המעצבים ששם הפיתוי היה גדול עוד יותר: הבגדים מולך כל הזמן! אבל, מאז שחזרתי אל ספסל הלימודים, כמעט ואין לי זמן לקניות, בזמן המועט בו אני לא לומדת, אני מעדיפה לבלות עם גל ויובלי. כמובן שקיים גם האלמנט הכלכלי, עכשיו שאני סטודנטית שוב, אני לא ממש יכולה להרשות לעצמי להוציא את הסכומים שהתרגלתי אליהם. גיליתי שזה ממש לא נורא, ובאמת שיש לי מבחר שיכול להספיק לי לחורף הנוכחי, בתקווה ששנה הבאה אוכל כבר להתחיל לבזבז את משכורת המורה שלי...
 
ובכל זאת, כמה דברים חדשים מהתקופה האחרונה: סוודר האוברסייז המפנק הזה רכשתי בזארה לפני כמה שבועות במחיר מציאה - 169 ש"ח, את הנעליים המדליקות הזמנתי מאסוס לפני כחודשיים והתגלו כאחת הרכישות הכי שוות שלי מהאתר המוצלח הזה, כ-150 ש"ח בלבד! ואחרון חביב: הארנק החדש שלי - של מארק ג'ייקובס, אותו קיבלתי במתנה מבעלי מנסיעת העבודה האחרונה שלו לפריז, בעלי מדהים כבר סיפרתי נכון?
 

בשישי בצהריים עשינו סיבוב בשוק הפשפשים ביפו, היה צבעוני וססגוני כרגיל. המקום עבר מתיחת פנים רצינית, והיה מעניין לראות את השינוי שהמקום עבר.
 




 
 

sweater - zara (new)| leather skirt - ebay|
jumper - Olga Vasilevsky (Gothic Btq)| shoes - asos|
 wallet - Marc by Marc Jacobs|
rings -Petitaureau  nd Accessorize| sunglasses - Ray Ban|




תודה לגל אהובי על יום כייפי ועל כל הצילומים כמובן.
אני חייבת לעשות פוסט שמוקדש רק לו, להרבה גברים יש מה ללמוד ממנו על סגנון.

my dear hasband and the photographer  

שיהיה סופ"ש רגוע, שבת שלום!



תגובה 1:

  1. באמת חמוד הבעלול שלך שקנה לך ארנק כה שווה!
    לגבי המשכורת של מורה - בדקת כבר כמה מרוויחה מורה מתחילה?! :) כי המשכורת פשוט מזעזעת. ב 3 שנים הראשונות, בכל אופן. אחר כך זה מתחיל לעלות לרמות קצת יותר סבירות.
    שבת שלום מותק!

    השבמחק