יום רביעי, 18 בינואר 2012

4 in the morning





תסלח לי גוון סטפני על השימוש בשם השיר שלה לכותרת הנוכחית, פשוט מאז שהחלטתי שזה מה שאני לובשת היום, השיר הזה לא יוצא לי מהראש. והכל בגלל כמה פריימים בודדים מתוך הקליפ שנחרטו לי טוב טוב בזיכרון, כי ככה הראש שלי עובד.. לקראת סוף הקליפ גוון (חברתי הטובה) לבושה בסריג וי עמוק שחור עם חולצת צווארון מכופתרת עד הכפתור האחרון עם עניבה שחורה קטנה. אז נכון, זה לא לגמרי זה, אבל זה קרוב מספיק. בראש שלי לפחות...
אני מאוד אוהבת לשחק בסגנונות לבוש, בין אם זה הסגנון המינימליסטי המוכר, הסגנון הנשי יותר (אני לגמרי בקטע של עקבים) או סגנון רוקיסטי מגניב יותר שאני רוצה לסגל לעצמי..זה בעיקר תלוי במוד של אותו הבוקר. מאחר והארון שלי גדוש דיו, אני יכולה למצוא מגוון פריטים שיכולים לעזור בהגשמת הויז'ן היומי שלי. הפעם התחשק לי דווקא על משהו יותר מחוייט. וזה מה שיצא..




אז מה לבשתי היום:
סוודר צמרירי בצבע כחול רויאל (די חדש) מהאתר ASOS,
חולצה מכופתרת - Mia My(מעצבת מקומית) - בוטיק גוטיק, גבעתיים
ג'ינס שחור - NELA (מעצבת מקומית) - בוטיק גוטיק, גבעתיים





חברה וירטואלית נוספת שלי מהבלוג le blog de betty בלוק דומה באחד הפוסטים הקודמים. לגמרי מעוררת השראה. יש לי תחושה שניתקל בה שוב..(שימו לב שזה בדיוק כמו הסוודר שלי, רק בשחור..)




וברקע ממשיך להתנגן אחד השירים האהובים עלי  - gwen stefani - "4 in the morning"

ותודה לאיילת על הצילומים..

תגובה 1: