יום רביעי, 25 בינואר 2012

חרדל ודבש


האמת היה לי אאוטפיט אחר לגמרי בראש שהתאים בדיוק לכמה רפרנסים נחמדים שמצאתי בבלוגים שאני נוהגת לשוטט בהם בכל רגע פנוי שיש לי.. ואז נזכרתי בגרביונים האלה בצבע חרדל דבש שרכשתי בבית המרקחת הקרובה לביתי השבוע. כי מי יכול לסרב לגרביונים בשלל צבעים ב-20 ש"ח בלבד? בטח שלא אני. וכך יוצא שבכל ביקורי בבית המרקחת (חורף ויש לי ילד בן שנתיים בבית) אני מוצאת את עצמי מתחדשת בגרביון נוסף בצבע חדש ומרענן.


האמת הרומן שלי עם הגרביונים הצבעוניים החל רק השנה. עד עכשיו הייתי נאמנה לגרביון השחור האטום והטוב. תמיד שיקי ותמיד נכון לכל אאוטפיט. השנה, כחלק מההתקדמות שעברתי עם עצמי, שכמובן הבלוג הזה הינו חלק בלתי נפרד ממנה, אימצתי גם את הגרביון הצבעוני. כבר אין לי בעיה לבלוט....


שחור לבן תמיד נכון עם צבע נוסף, לכן בחרתי את אחת החצאיות החביבות עלי שנרכשה לפני המון שנים במכירה של תמר קרוון יחד עם הסוודר העדין והמקסים הזה (שיש לו סיפור משלו בדמותה של רונית אלקבץ שלבשה אותו בסרט "מבול" שעיצבתי לו תלבושות..) ועל מנת למנוע עומס יתר ולשמור על הסיום של ההופעה, בחרתי בנעליים בגוון דומה לצבע הגרביון.


ואז בסוף בסוף לא התאפקתי והשאלתי לצילומים את השרשרת עץ הזו של שלי דהרי שהגיעה אתמול לבוטיק!



חצאית - רוני בר
סוודר - קסטרו (מלפני 5 שנים)
מגפונים - oasis
שרשרת - שלי דהרי (לבוטיק גוטיק)
גרביונים - chik



שבוע טוב!

2 תגובות:

  1. אני גם התאהבתי בדברים חרדליים העונה. זה התחיל משרשרת בעבודת יד מחוטי בד ממוחזרים בצבע חרדל וממש בימים אלה בדרך אליי, חולצת בייסיק חרדלית שתשלב טוב עם הרבה אווטפיטים.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת זה בדיוק גם מה שאני אוהבת בצבע הזה- לשלב אותו כפריט נוסף או כאקססורי, ופחות כפריט מרכזי בולט. אמנם התחלתי עם הצבע, אבל לאט לאט... מחכה לתמונות של השרשרת(:

      מחק