יום שבת, 28 בינואר 2012

My New Dress



הצלחתי לתפוס שוב כמה רגעים בהם השמש הואילה בטובה לצאת מעט מבין העננים הקודרים.

עד לפני כמה שנים האווירה החורפית השפיעה מאוד על המצב רוח שלי, ולא באופן חיובי במיוחד... אני זוכרת את עצמי ממש מתקשה פיזית לקום מהמיטה בימים גשומים במיוחד. חברותיי ידעו שאם לא הגעתי לבית ספר כנראה כי היה קצת אפור בחוץ.. לאט לאט למדתי לתפקד בצורה יעילה יותר במהלך חודשי החורף, כי אין מה לעשות, ימי הפינוק בבית אמא תמו מזמן. מצחיק שדווקא אני, ילידת ארץ קרה במיוחד, מתקשה כל כך להתמודד עם החורפיות. השנה, באופן די חדש לי, אני מתחילה להנות מהתקופה הזאת. 


 
אחת הסיבות להנאה שלי השנה זה האתגר שבלהרכיב אאוטפיט חורפי ומחמם, אך עם זאת לא מכביד. אני חובבת מראה השכבות, אך איני מחבבת כלל את תחושת הסרבול שיכולה להיווצר מעודף המשקל של כל הבגדים על הגוף. וכאן מגיע האתגר... לרוב, אם להיות ממש כנה, פשוט קר לי...אבל איני מוותרת על הנסיון!
 
את שמלת הפסים האוברסייז הזו קיבלתי במתנה מיקירי בנסיעתו האחרונה. כששמעתי את מיקום הטיסה המיועד, הראדאר שלי קלט את הרשת השבדית החביבה עלי Monki. הכרתי אותה דרך כמה בלוגים של בנות אופנתיות למדי, ונדלקתי לגמרי. כשקיבלתי ממנו סמס שיש לי מתנה משם, באמת שהתרגשתי.
                                                             
השילוב עם הגרביונים האטומים השחורים וג'קט העור, תמיד יוצר מראה שאני מאוד אוהבת. הפעם החלטתי להתאים גם שרשרת כסף ארוכה עם אבן קריסטל גדולה, של מעצבת חדשה בשוק - O.R.D. (אפרט עליה בהזדמנות )

וכמובן צריך לתת מקום של כבוד למגפונים החדשים שלי - לחצו Play
שמלה - monki
ג'קט עור - מבלגיה (מתנה מלפני כמה שנים)
גרביונים - Chik
מגפונים - Vialis
שרשרת - O.R.D (לבוטיק "גוטיק"")

*תודה ליקירי על הצילומים והמתנות והסבלנות.



תגובה 1: