יום ראשון, 17 ביוני 2012

denim on denim


 ביום שישי האחרון, בין מדידות שמלות הערב (עכשיו זו העונה החמה) לסטיילינג מאסיבי לבנות ישראל, אור - חברתי לעבודה ואנוכי, חמקנו החוצה לקצת צילומים. לבשתי את המכנסי ג'ינס הקצרים שלי שקניתי בשנה שעברה ב-asos, האמת זו הייתה הרכישה הראשונה שלי משם, ומאז הכל היסטוריה.... זה אתר פשוט ממכר, במיוחד שהמשלוח וההחזרה הם בחינם. עד כה,היו לי רק שני פריטים, חצאית וסוודר שהזמנתי בחורף, שלא ממש תאמו את הציפייה שלי, בלשון המעטה. קניות און ליין זה באמת מאוד נוח, אבל תמיד נחמד לדעת שאפשר להחזיר אם הקנייה לא צלחה.

***

החולצה שאני לובשת זה נושא שלם בפני עצמו, היא עשויה כותנה דקיקה במראה מעט ג'ינסי, של המעצבת הצעירה Naftul, לבשתי כבר שמלות שלה בשני פוסטים קודמים. (אחרי הסערה ופוסט משבועות) זו אחת המעצבות הצעירות שאני יותר אוהבת, הבגדים שלה תמיד סופר מגניבים, בלי להיות מתאמצים מדי. אפרופו אתרי קניות באיטרנט, גם לגוטיק יש חנות מקוונת - www.gothic.co.il.
אני גם מאוד אוהבת שילוב של denim on denim, וזה מה שאהבתי בחולצה הזו ברגע שהיא נחתה בבוטיק. ידעתי שהיא תתאים מצוין גם לכל מיני מכנסיים שלי, ולאלו הספציפיים במיוחד. אני די מרוצה מהתוצאה, מה אתם חושבים על השילוב של ג'ינס על ג'ינס?

the sartorialist


shirt - naftul (for Gothic)
shorts - asos
shoes - present (?)
sunglasses - Ray Ban




                      Follow me on Instagram: @danayungel
                                             Facebook: style 4 me - fashionblog 


תודה לאורצ'יק על הצילומים. שבוע טוב!

***

Have a great week,
kisses!

תגובה 1: