יום שני, 16 ביולי 2012

Paris in Tel-Aviv


 
 
  

לפני בערך שבועיים זכיתי באחד מאותם בקרים נדירים של חופש, מבלי לעשות תוכניות מקדימות וללא שום התחייבויות. יצאתי לסיבוב באיזור כיכר מסריק, בו הייתי נוהגת לבקר הרבה יותר בתקופה שעבדתי בהפקות קולנוע וטלוויזיה, לפני שהפכתי לאמא והשתקעתי בפרברי העיר הגדולה. בין כל החנויות ישנן כמה אהובות עלי במיוחד: החנות של המעצבת קרן זרקא - ANNA K (הצצה לרכישה האחרונה שלי משם בהמשך), החנות של שרון ברונשר וגם החנות של המעצב עדו רקנאטי - עם שלושת המעצבים שיתפתי פעולה בעבר ותמיד שמור לי עבורם מקום חם בלב.

לאחר ביקור קבוע בחנויות האהובות עלי, נזכרתי בחנות הוינטג' מעבר לכביש. הזמן עובר מהר מדי מסתבר, אני זכרתי אותה כחנות די חדשה באיזור, והסתבר שהיא קיימת כבר ארבע שנים. פתחתי את דלת הברזל הכבדה של החנות ובשבריר שנייה הרגשתי שנחתתי הרחק בפריז, אחת הערים האהובות עלי, על מי לא?
החנות Galerie parisienne/גלרי פריזיין שייכת לאחים רוני ואייל שפילמן, שחיבתם לתחום הביאה אותם לפתוח חנות על טהרת הוינטג' האירופאי. כל הפריטים נבחרים בקפידה, כולם תוצרת צרפת ואיטליה. בין המעצבים ניתן למצוא שמות כמו הרמס, שאנל, לנווין ועוד רבים ואהובים. מעבר להתלהבות שלי מכל ההיצע, נוצר קליק מהיר ביני ובין רוני הבעלים. גילינו ששתינו בוגרות החוג לקולנוע באונ' תל אביב ואנחנו חולקות הרבה תחומי עניין משותפים. היא הייתה פשוט מקסימה, ואין ספק שזו לא תהיה הרכישה האחרונה שלי בחנות. מבין כל הפריטים המדהימים, נמשכתי לקיר משקפי השמש. מבחר המותגים שמולי סחרר אותי לגמרי: גוצ'י, דיור, קלואה ועוד רבים וטובים. הכל וינטג' מקורי החל משנות ה-50. בחרתי בזוג משקפי וינטג' משנות ה-60, שהסתבר שהם גם בהנחת סוף עונה: 475 במקום 850. נייס!


שמלת כלה שכבשה אותי

השמלה החדשה שלי של המעצבת קרן זרקא - ANNA K

new dress - ANNA K.
sunglasses - vintage (Galerie Parisienne)

וידוי קטן: למחרת הביקור והרכישה חזרתי להחליף את משקפי השמש בזוג אחר, משקפי שמש של המעצב האייקוני אנדרה קורוז'ה כפי שנראו בפוסט הזה)


השקעה בדיטיילס - שמלת תחרה וינטאג' משובצת אבנים ופנינים
בקיצור זו חנות מקסימה למי שמחפשת לברוח ולו לשעה קלה הרחק אל פריז הקסומה.
כתובת: פרישמן 86, כיכר מסריק, ת"א.

שבוע טוב!

3 תגובות:

  1. געגועיי לפאריז לעיתים חזקים כל כך, אשמח לשכח אותם בחווית קנייה דקדנטית. החנות נראית מקסימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך(:
      הבעיה שמרוב שאני מנסה להשכיח הכל בשופינג, כנראה שלא אגיע לפריז או כל יעד אחר בעשר השנים הקרובות בערך.......

      מחק
  2. הזכירה לי את השמלה שלך
    http://images.nymag.com/fashion/fashionshows/2012/spring/main/newyork/womenrunway/petersom/images/31.jpg

    השבמחק