יום שבת, 28 ביולי 2012

Thank you ANNA K.




השמלה החדשה והמושלמת שלי היא מתנה שקיבלתי מהחנות ANNA K לאחר שזכיתי במקום הראשון בתחרות שנערכה בין לקוחות החנות. בדף הפייסבוק של אנה קיי ביקשו לצלם באופן יצירתי את התיק/שקית המוכרת שלהן, והזוכה תקבל פריט מהקולקציה החדשה. כמובן שלא היססתי ורצתי לצלם את יובלי בתפקיד עם קופה צעצוע שהוא בדיוק קיבל במתנה עם השקית של אנה קיי ברקע, ועם הכיתוב: מחפשים קופאי חדש?". לאחר כמה ימים התבשרתי שזכיתי!!! אולי זה ישמע קצת בכייני, אבל באמת שזו הפעם הראשונה שאני זוכה במקום ה-1. ועוד בפריט לבחירתי מאחת המעצבות האהובות עלי בארץ. בבוקר החופשי הראשון שלי ניגשתי אחוזת התרגשות לחנות, והמוכרת (שירלי) המקסימה בישרה לי שאני יכולה לבחור כל פריט שאני רוצה. שמלת שושנה דמארי, כפי שהיא קרויה על ידי המעצבת, צדה את עיני ברגע הראשון. היא משלבת בדיוק בין הקוליות והנשיות, במידה הנכונה, שזה מה שאני הכי אוהבת בעיצובים של קרן זרקא.

כתבתי פה כבר בכמה פוסטים קודמים על חיבתי למעצבת, אבל אני שוב חייבת לספר כמה היא מקסימה, בנוסף לכישרון שלה כמובן. לפני כמה שנים, באחת מההפקות הגדולות ביותר שהלבשתי, סרט קולנוע בכיכובה של רונית אלקבץ "מבול", הייתה חולצת סווטשרט שהבאתי לרונית מאנה קיי. היא כבר הצטלמה איתה במספר סצנות, כאשר במוצ"ש אני מקבלת שיחת טלפון מאחד המלבישים שמספר לי שהוא אינו מוצא את החולצה ויש צילומים איתה למחרת. קרייסיס ברמה בינלאומית (זו הייתה קופרודוקציה קנדית), החנות סגורה והצילומים בשש בבוקר. מה עושים? התקשרתי לקרן בבהלה, היא ניסתה לחשוב אם יש חולצה נוספת זהה, לאחר בדיקה גילתה שאין. ואז היא נזכרה שיש לה בבית חולצה זהה, אך היא עצמה נמצאת בצפון. בקיצור לאחר שיחות טלפון ותיאומים הצלחנו להעביר את החולצה אל הסט, הכל הצטלם ואף אחד בכלל לא היה מודע לדרמה שהתרחשה ערב קודם. מאז, שמור לי מקום חם בלב לקרן גם כמעצבת, ובעיקר כבנאדם. גם בהמשך הדרך המקצועית שלי תמיד השתדלתי להלביש בבגדים שלה שאותם אני כל כך אוהבת. 


פרישמן 75, תל אביב

מבחר בגדי הים  של אנה קיי - כמו שלי
שמלת שושנה דמארי 380 ש"ח במקום 480 ש"ח
השמלה המדוברת כרגע בסייל, עם כניסתה של קולקציה חדשה ומעניינת, בנושא חופשה אקזוטית מעל קו המשווה (כתבה בגלריה על הקוקציה). טרם ראיתי אותה, אך אין ספק כמו שאני מכירה את הסגנון של קרן, היא בטוח לטעמי.


וזו המודעה שהביאה לי את המקום הראשון, ציטוט מהפייסבוק של ANNA K:
"כי הילד שלך הכי מתוק, השקית נראית מעולה ואנחנו תמיד מחפשות מוכרים חדשים!"


גם אני מכינה הפתעה לקוראי הבלוג, פרטים בקרוב.
שבוע טוב!

6 תגובות:

  1. איזה כיף זה לזכות במקום ראשון ועוד בפרס כזה שווה. השמלה מהממת, אז תתחדשי! ויובל שלך מקסים מקסים מקסים :)

    השבמחק
  2. אני פעם זכיתי בתיק בהגרלה.
    אומנם זה היה כשהייתי בן שבע ובתוכנית רואים 6/6 וזה היה תיק של אופטימוס פריים, אבל עדיין פרס זה פרס.
    בקיצור את מהממת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גל על שחלקת עימנו את הזיכרון הזה(: אתה מהמם!

      מחק
  3. זכייה שווה לבחורה שווה עם הילד הכי שווה בסביבה!

    השבמחק
  4. בהחלט מגיע לך!
    ואגב, גל- זכית גם באבוב אם אני זוכרת נכון...

    השבמחק