יום שבת, 18 באוגוסט 2012

השקת החנות של יפית אוחיון

  
  

 
בשישי שעבר הוזמנתי להשקת החנות החדשה של המעצבת יפית אוחיון. השם נשמע לי מוכר, ולאחר בדיקת רקע מהירה נזכרתי שבעצם אני מכירה את המעצבת מהחנות שהייתה לה באיזור גן החשמל תחת השם My Design. יפית מתמחה בשמלות ערב נוצצות ונשיות, לצד חצאיות וטופים - כולם מתאימים יותר לאירוע חגיגי. הקולקציה מורכבת משמלות מיני מבדים רקומים ומשמלות פאייטים, רוקנ'רול סטייל, לצד שמלות מקסי מבדי שיפון קלילים בהדפסים פרחוניים ורומנטיים יותר, אין ספק שמגוון לא חסר. אהבתי את העובדה שיפית אינה פוחדת לעצב שמלות נשיות וסקסיות, שזה אמנם נשמע ברור מאליו כאשר מעצבים שמלות לנשים, אך הרבה מעצבים בארץ פוחדים מהחצנת הנשיות, ואני מרוצה שהמגמה לאחרונה היא חזרה לסגנון נשי יותר. נשים בארץ נפתחות יותר ויותר לרעיון של השמלה, ואט אט זונחות את הג'ינס והטי שרט כלבוש לגיטימי ליום יום. יוצא לי לא מעט לנהל דיון על גבול הויכוח עם לקוחות שאינן מעיזות ללבוש שמלה ביום יום, וברגע שהן מפסיקות לפחד משינוי, נפתח בפניהן עולם חדש מלא בשמלות לבחירתן. וכך גם הרגשתי בחנות החדשה של יפית, כאילו נפרש לפני עולם נוצץ וצבעוני.


יפית אוחיון

כתובת| דיזנגוף 260, ת"א
תכשיטים| טל ברוך למותג tulala
יפית בעצמה הייתה מקסימה וניסתה לדלג בין האורחים שהגיעו, וניכר היה שיש התרגשות רבה באויר. אני מאחלת ליפית להמשיך להלביש בנות ונשים שאינן פוחדות להתלבש ולבלוט.

מה שמזכיר לי, חברתי הטובה שירלי מתחתנת בעוד שבוע וחצי ועדיין אין לי מה ללבוש! 

לעצמי סימנתי שמלת מקסי רקומה והיסטרית שהייתי שמחה לאמץ לחיקי, אך לצערי אינני יכולה להרשות לעצמי את התענוג. וזו האמת הבעיה היחידה בחנות החדשה ברחוב דיזנגוף, אך למי שכן מוכנה להשקיע 1000 ש"ח ומעלה בשמלת ערב יחודית, לחלוטין יכולה למצוא שם את מה שהיא מחפשת. 

בחנות נחשפתי גם למעצבת תכשטים שלא הכרתי קודם, טל ברוך למותג tulala. טל מתוקה אמיתית, היא בוגרת החוג לצורפות בשנקר וזוהי קולקצית הביכורים שלה, בה היא משלבת טכניקות של עבודת צורפות, סריגת קרושה ואבני סברובסקי בשלל צבעים וצורות. אין לי ספק שהיא כאן כדי להישאר.      
                                             

 עכשיו אני חוזרת לארוז, מחר בבוקר השכם אני יוצאת לחופשה קצרה בארצות הקור.
שבוע טוב!

4 תגובות:

  1. עושה רושם שיש לה דברים יפים. אקפוץ לשם בהזדמנות.
    תהני בחופשה מתוקה!

    השבמחק
  2. תודה שרונה! יש לי תחושה שאת גם תאהבי את החנות, פחות הארנק(:

    השבמחק
  3. דן, את גורו! הכתיבה מעולה והתמונה האחרונה מדהימה.
    הבלוג הזה ממש תענוג והשראה (וזה לא כי הזכרת אותי... אבל תודה!!! עכשיו אני מפורסמת!!)

    השבמחק
  4. הפריטים בחנות נראים משגעים!
    ועל סמך האינסטגרם אני כבר יודעת בחו"ל
    אז תיהנו! :)

    השבמחק