יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

Hello Copenhagen




 החופש הגדול כמעט הגיע לקיצו ואני כבר השלמתי עם העובדה המצערת שכנראה השנה לא יהיה חו"ל בשבילי. אז החלטתי שבכל זאת מגיע לי קצת לנוח, וחיכיתי לשבוע הנוכחי לחופשה הקצרה שלקחתי מעבודה. ואז, יומיים לפני שיצאתי לחופש, הפתיע אותי בעלי האהוב כשסיפר לי שאני מצטרפת לטיסת עסקים שלו לדנמרק ושבדיה. שילוב מושלם של ביזנס ופלז'ר.

וכך מצאתי את עצמי ביום ראשון השבוע בקופנהגן. ציפיתי סוף סוף לאוורר את בגדי החורף, ועברתי על כל הבלוגים הסקנדיביים לנסות להבין מה מצב מזג האוויר. ראיתי הרבה מצולמים עם בוטס ומעילי עור וארזתי את המזוודה בהתאם. עד שנחתתי והתבדיתי. מסתבר שהגענו ביום הכי חם שהיה להם השנה, התושבים נראו כאילו כולם בדרכם לחוף הים. האווירה בעיר ממש מגניבה וקלילה, כנראה שככה זה שמעריכים את ימי השמש היחידים בשנה. שלפתי את אחת השמלות הקצרות היחידות שהבאתי אתי ויצאנו לסיבוב ראשון בעיר. היה זה יום ראשון, וכל החנויות היו סגורות כבר לשמחתו של בעלי, אז יצאנו לסיור ברחבי העיר. לא באמת היה לנו מושג לאן, מאחר ואנחנו זוג טיילנים שלא באמת יודעים להתכונן מראש, אבל ככה נהנים יותר. מה שכייף באירופה, זה שכל פינה היא בעצם לוקיישן לצילומים, אז כמובן שניצלתי את ההזדמנות להכניס לבלוג קצת ניחוח אירופאי.

 ***

Last week my dear hasband surprised me with tickets to Copenhagen and Sweden. He is going to do his buisness, and i am the pleasure. I hoped to get some cool air and to get the chance to wear my booties and leather jacket, but apperanly we have brought the hot weather with us, and we landed on Sunday to their hotest day of the year. Copenhagen looked like a beach city that day, everyone were wearing suumer dresses and short pants, no sign to the leather jackets... So, I took out the lightest dress i brought and we went to tour this beautifull city.




אני לא באמת יודעת איפה אנחנו, גילינו גן עצום ויפהיפיה שיוצא מתוך אחד הבניינים ואין ספק שזה מצטלם ממש טוב, בהמשך כמה תמונות ממרכז העיר ותחנת הרכבת, שזה תמיד אחד המקומות היפים בעיר.



שמלה - טיפא (בוטיק גוטיק)| נעליים - ויאליס| שרשרת - אורית דייך (Ordwaydesign)|צעיף - מתנה מסבתא



dress - Tifa| shoes - Vialis| necklace - ORD| scarf - vintage



בפוסט הבא תוכלו לראות חלק מהרכישות החדשות שלי, מי שעוקב אחרי באינסטגרם (@danayungel) כבר קיבל הצצה.

 שבוע טוב!

7 תגובות:

  1. זה ניראה כל כך יפה!
    אני כבר שנים מנסה להגיע למדינה סקנדינבית אבל לא יצא.
    את ניראת מקסים בשחור, זה הכי הסגנון של המקומיים.
    סקרנית לראות מה רכשת.

    השבמחק
  2. נראה כיף מאוד!
    תמשיכו לבלות וליהנות
    אני אוהבת את מה שעשית עם השיער
    והלוק כולו

    השבמחק
  3. פוסט מעורר קינאה!! תמונות הורסות!! פשוט כל כך יפה לך חו"ל... :)

    השבמחק
  4. "עברתי על כל הבלוגים הסקנדיביים לנסות להבין מה מצב מזג האוויר"?!
    הצעה - את לא חייבת לקבל - אולי בפעם הבאה תכנסי לאתרי מזג אויר??!!?

    השבמחק
  5. וזה יהיה מורן אגב... :)

    השבמחק
  6. היי! מורן גנב לי את התגובה!! אבל, כן מה שהוא אמר.. דן, זה היה נורא מצחיק שככה בדקת מה יהיה מזג האוויר ובכל אופן אירופה מתאימה לך בול.
    את והתמונות מדהימות! אחלה לוק! רוצים עוד..

    השבמחק
  7. תודה לכולם, אין מה לעשות - אירופה באמת יותר פוטוגנית(:

    השבמחק