יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

Hey MIKI B

 



שמלה מחמיאה, זה מה שרוב הנשים שאני עובדת איתן מחפשות. כן זה חשוב שתהיה גם נשית, ונוחה ויהיה גם נחמד אם היא תהיה סקסית, אבל בעיקר מחמיאה. מבליטה את מה שצריך, ומטשטשת את מה שלא. לכאורה משימה פשוטה למדי. אז זהו, שלא. כל פעם מחדש אני מנהלת את אותה השיחה עם המעצבות: בבקשה תדגישו יותר את קו המותן, זה מחמיא יותר. בבקשה תדאגו לעשות מידות כמו שצריך, כך תגדילו את הקהל הפוטנציאלי. אבל משום מה, הרבה מהן מתעקשות להידבק לגזרות האוברסייז למיניהן, שאני אישית מאוד אוהבת, אך הבעיה שהן אינן מחמיאות לרוב הנשים מעל מידה 38.
 
והנה מגיע לשכונה בחור חדש, המותג הצעיר והחדש MIKI B. המותג החדש מציע לנשים בגדי ערב "לייט" ומאופיין בעיקר בבחירת הבדים היחודית עם נטייה למראה הוינטאג'י. השמלות בקולקצית הביכורים של מיקי בן שושן, איש יח"צ ותיק שכעת חוצה את הקווים, נראות לי כמתאימות להגדרה של "מחמיאות": בעלות מותן גבוהה וגזרה נשית בסגנון פיפטיז במגוון בדים מעניינים, שמלות הפפלום הטרנדיות, מגוון חצאיות מקסי שופעות בד (3 מטר למתעניניות ) וחצאיות ברך, ולקינוח גם מבחר גלביות סופר מגניבות.
 
את מיקי הכרתי לפני כחודשיים בפתיחה של החנות החדשה של יפית אוחיון, והוא התגלה כאחד האנשים המתוקים בתעשייה. האמת שהוא לגמרי מצליח לייצר שמלות נשיות, מחמיאות ושיקיות שהייתי שמחה ללבוש מדי יום, כנראה שבחיים המקבילים אני ומישל אובמה מסתובבות באותם החוגים. יש לי הרגשה ש-MIKI B כאן כדי להישאר, ואני מאחלת לו המון בהצלחה. 
 
מחירים: 400 - 1200 ש"ח
  


המלצה לשיפור: יש על מה לעבוד מבחינת הסטיילינג של הצילומים, אשמח לעזור בפעם הבאה>>

שבוע טוב,
 

3 תגובות:

  1. ההפקה באמת קצת פוגמת בהנאה מהעיצובים, אבל הצצתי גם בדף הפייסבוק שלו ויש שם דברים ממש מקסימים, מיחדים גם מבחינת הגזרות וגם מבחירת הבדים... שווה בדיקה :))

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לגמרי מסכימה איתך, ההפקה לא מיטיבה עם השמלות בכלל. את השמלה הצהובה ראיתי בלייב, היא יושבת מהמם!

      מחק
  2. ממש אהבתי את השמלות!
    אקפוץ לבקר בקרוב בחנות המותג!

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    השבמחק