יום שלישי, 16 באוקטובר 2012

HoF12 Openning


אתמול נערכה הפתיחה של שבוע האופנה במוזיאון העיצוב בחולון. שבוע האופנה השנה יתמקד במערכות היחסים בין עולם האופנה לכרך האורבני. במהלך השבוע יוצגו אפשרויות פיתוח של יזמות אופנה בתחומי נדל"ן ותכנון ערים (מחנויות פופ-אפ ועד למתחמי קניות) והשבוע ייחתם בסגירת התערוכה יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב; את התוכנית המלאה ניתן לראות באתר המוזיאון. השתתפתי בכנס שנערך בשנה שעברה, שעסק בקשר בין אופנה למדיה הדיגיטלית והיה מאוד מוצלח. השנה לצערי לא מסתדר לי להגיע לפאנלים וההרצאות, ואם כן, הייתי שמחה לפגוש את מעצב האופנה האוונגרדי דמיר דומה, את עורכת ווג לשעבר קרלה סוצאני, ואת פטרישיה מירס "המשנה למנהלת מוזיאון FIT בניו יורק, היסטוריונית של האופנה ואחת האוצרות החשובות הפועלות היום בתחום תערוכות אופנה" כפי שנכתב בתוכניה.

כיאה לאירועי פתיחה מהסוג הזה (כתבתי פה על פתיחת התערוכה של ימאמוטו) התקבצו יחד רבים מאנשי תעשיית האופנה בארץ לבושים במיטב מחלצותיהם. זהו החלק שאני הכי אוהבת באירועים מהסוג הזה, לראות מקבץ של סטייל תחת קורת גג אחת, ספירלית במקרה הזה (בהתאם לצורה היחודית שעיצב רון ארד). זו תמיד הזדמנות בשבילי להוציא לפועל אאוטפיטים יותר יצירתיים מהרגיל, כבר אמרתי שביקום מקביל אני כנראה מסתובבת כל היום בחוגים שדורשים דרס-קוד לאירועים מהסוג הזה. אולי יום אחד זה עוד יקרה.

אם כי אני חייבת לציין שאירוע הפתיחה של שבוע האופנה בשנה שעברה זכור לי כיותר נוצץ, עם יותר אנשי מפתח מתחום האופנה, סטייליסטים ואמנים. כמו כן, בשנה שעברה כיבד את האירוע המעצב זאק פוזן, והיה חלק מהנואמים שנתן לאירוע הפתיחה נופך יותר חגיגי ומרגש. השנה היתה חסרה לי איזשהי התייחסות לאירוע עצמו, מלבד המינגלינג כמובן. אולי זו רק אני>>


קצת תמונות אווירה מאירוע הפתיחה HoF12


חנות פופ-אפ שהוקמה במתחם המוזיאון של ה-sarafan showroom


הופעה של להקת she - קאברים מאוסים למדי, העיקר שגם הבנות דפקו הופעה (עיצוב: יוסף)
פינת המתלבשות: שי-לי שינדלר וחברתי הטובה ריי שגב בשמלה של אלמביק
 
בלוק של מחליקה אמנותית- חברתי מהאינסטגרם @michura
 
 מה לבשתי:
dress - poudra| socks - falke| necklace - O.R.D
shoes - shoemaker(Gothic BTQ| bag - amalia btq
 


שבוע טוב!
 


2 תגובות: