יום ראשון, 15 בינואר 2012

אחרי הסערה



בשבת התכנסנו לחגיגה משפחתית ובאחת ההפוגות מן הגשם חמקתי החוצה לקצת צילומים של מה שלבשתי. זה עדיין קצת מוזר, אבל נראה לי שאני יכולה להתרגל לזה די מהר.. פעם הרגשתי מבוכה גדולה לעמוד מול המצלמה, כנראה אחת הסיבות לכך שבחרתי תמיד להיות מאחוריה (לימודי קולנוע אתם יודעים...), ובשנתיים האחרונות כחלק מהתהליך שעברתי, גם זה השתנה. אני יותר ויותר נהנית לעמוד בפרונט. והבלוג הוא הזדמנות די טובה, לא כך?
עד כאן עם שיחות העומק, הרי לא לשם כך התכנסנו..
אז מה אני לובשת: 



  שמלה שחורה עם קפל קדמי מבד משי של המעצבת המקומית "naftul" (בוטיק "גוטיק"- גבעתיים), גרביון חדש וכתום במיוחד שמצאתי בבית המרקחת הקרובה לביתי ב-20 ש"ח בלבד. והנושא העיקרי - המגפונים המועדפים עלי העונה (ולא רק עלי :
net-a-porter - אייטם המוקדש למגפונים )


ה-ankle boots, כפי שהן מכונות ומככבות בכל אתרי האופנה. הן נוחות ביותר עם עקב שהוא בדיוק בגובה הנכון ליומיום, עם צבע קאמל שמתאים את עצמו כזיקית לכל אאוטפיט. בקיצור, זו אהבה.




שבוע טוב!
(ותודה ליקירי על הצילומים. שמאז התעופף אל עבר ארצות הכפור..)

2 תגובות:

  1. היי דנה,
    אהבתי את ההופעה..יש לי שמלה שחורה דומה שאני רוצה ללכת איתה לעבודה אבל ממש לא בא לי גרביונים שחורים או אפורים ונתת לי השראה...!

    השבמחק
  2. אני שמחה לעזור(: האמת הכתום נבחר כי הוא מתאים לגוון הנעליים. אז את פשוט יכולה ללכת על צבע שהוא ממשפחת הצבעים של הנעליים. סגול לחום, אפור בהיר לאפור כהה וכד׳.. זה פשוט יוצר מראה אחיד יותר.. בהצלחה!

    השבמחק