יום רביעי, 8 בפברואר 2012

מחשבות על פסים





אתמול בערב בין הכנת ארוחת ערב למשחקים עם שלושה זאטוטים, גיסתי ואני חמקנו לכמה דקות כדי לתעד את מה שאני לובשת לבלוג. באותו היום לבשתי לעבודה את אחת השמלות המועדפות עלי. שמלת פסים, שזה מספיק בדרך כלל כדי להיכנס לרשימת המועדפים שלי. את השמלה רכשתי לפני כשלוש שנים בחנות של קרן זרקא -ANNA K, כשהייתי בהריון. היא עזרה לי לשמור על הסגנון בתקופה מאתגרת מאוד אופנתית. לפני כשנה השמלה עברה תחת ידיו של חייט מהוקצע שהצליח להצר אותה לממדיי ולשמור על הגזרה שלה.





מחשבה על פסים: לא מעט פעמים יוצא לי לנהל שיחה די דומה עם נשים מאוד שונות על העניין הזה של הפסים. בדרך כלל התשובה שלי די זהה, לפסים יצא פשוט שם רע. הם לא משמינים ולא מרחיבים. לרוב אפילו להיפך. זה פשוט עניין של גזרה שצריכה להיות מתאימה ספציפית לכל אחת. ודווקא הפסים הם אלה שבדרך כלל מטשטשים ומבלבלים את העין. ועל זה אנחנו צריכות להודות, ולא להתלונן..


שמלה - ANNA K.
טייץ דמוי עור - Axela
ג'קט - משבדיה (ישן)
מגפונים - Zara
שרשרת עלים - שלי דהרי (בוטיק גוטיק)



שבוע טוב!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה