יום שישי, 17 בפברואר 2012

חם בלב




אני מודה שהצילומים הם משבת שעברה, שהייתה פשוט מקסימה. ואז נכנסנו לשבוע שהיה פחות נעים מהרגיל, בעיקר בגלל שבני הקטן היה חולה כל השבוע, מה שמשאיר מעט מאוד זמן וכוח לכל שאר הדברים בחיי. השבת הנוכחית קרה במיוחד, וזה נחמד להתחמם על ידי הזיכרון, ולו אם זה לרגע קצר..

 

הטיול בגינה השכונתית באווירה משפחתית מתאימה לשבוע החולף וגם לשבוע הבא - יום האהבה שעבר, ויום המשפחה שחל בקרוב. שניהם עבורי ימים זהים בחשיבותם. בלי להיות אובר רגשנית, אני מודה כל יום על האהבה שיש לי בחיי!


זו תמיד דילמה מה ללבוש בימים משפחתיים שכאלה. מצד אחד אני חייבת נוחות מאחר ואני רצה הלוך ושוב אחרי הקטן ועלולה להתלכלך בכל שניה מידיו הקטנות. מצד שני, איך לא לוותר על קצת סטייל בכל זאת? השדרוג נעשה על ידי השרשרת המגניבה הזו של מעצבת מאוד מוכשרת שגיליתי לא מזמן - אורית דייך בעלת המותג O.R.D. (היא גם סופר מתוקה...) ומגפוני ה-vialis שהן גם יפות וגם נוחות.. והתוצאה לפניכם..



חולצה מכופתרת - H&M פריז
אפודה - celio
מכנסיים - נלה (גוטיק)
נעליים - vialis
שרשרת - O.R.D.(אורית דייך)
משקפי שמש - Ray Ban 



חג משפחה שמח ושבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה