יום שלישי, 21 בפברואר 2012

My Forgotten Sweater



מי שמכיר אותי באמת יודע שאחת התכונות הבולטות שלי היא העקשנות. מאז שאני זוכרת את עצמי ידעתי ש"אני כמו אבא, עקשנית". והאמת, שהחורף, ארוך ככל שיהיה, אני עדיין מתעקשת להרכיב אאוטפיטים חדשים מהפריטים שיש לי ולהשתדל לא לחזור על אותם שילובים. השילוב הנוכחי בין חולצת ג'ינס מכופתרת לסוודר צבעוני לא נעשה עדיין, והיום בשיטוט בין הקולבים (הרבים) בארון נזכרתי בשני הפריטים האלה שדי הוזנחו העונה... הסוודר הנשכח הוא בעצם פריט שיש לו ערך גדול עבורי. קיבלתי אותו מתנה מסבתא שלי, שהיא מלאת סטייל גם בגיל 85!
Wearing a sweater my dear grandmother gave me about 5 yeas ago, which i completly forgot about.. she is still so stylish at 85!



מאחר ועד כה לא יצא לי עדיין לעשות צילומים שהם "במיוחד" לבלוג, כל מה שאני לובשת הוא בעצם מה שלבשתי במהלך  אותו היום. עדיין מחכה ליום חופשי בו יהיה לי מספיק זמן פנוי להגשים את הפנטזיה - לא מבקשת הרבה, אולי קצת זמן להתאפר ולעשות סטיילינג שפחות מתאים גם לאחה"צ עם הילד..
  ..All my otfits is what i just wore that day, i wish i had more time to make shooting aspecially for the blog



sweater/ סוודר - מתנה מסבתא
                   jeans shirt/חולצת ג'ינס - castro (ישנה מאוד)
skirt/חצאית - twentyforseven
jacket/ג'קט - vero moda (מתנה משבדיה)
ankle boots/מגפונים - zara



תודה לאיילת על הצילומים,
שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה