יום ראשון, 19 בפברואר 2012

H&M ו-MARNI סיפור אהבה

ב-8 למרץ תגיע לחנויות הקולקציה המשותפת של בית האופנה האיטלקי MARNI לרשת ההלבשה השבדית H&M.  אני מודה שאני אפילו קצת מתרגשת. האהבה שלי לבית האופנה הססגוני הזה הייתה עד כה רק מעל דפי המגזינים וההפקות למיניהן, והיכולת הזו לרכוש במחיר שעומד בתקציב הנוכחי (בתקווה שבעתיד הוא יגדל..) פריט של MARNI מלהיבה ביותר. הייתי תמיד סקפטית מאוד לגבי שת"פים קודמים בעיקר בגלל איכות המוצר המתקבל - יצור המוני וכו'.. יש לי זוג נעלי עקב מהקולקציה של JIMMY CHOO שקיבלתי במתנה ולא נעלתי אפילו פעם אחת בגלל העקב הלא אנושי שלהם. גם הסריג שיש לי מהקולקציה של אלבר אלבז משנה שעברה ממש לא שווה הרחבה.
אני מודה ששיתוף הפעולה הנוכחי מעורר המון ציפיות, ולפי התמונות מההשקה של הקולקציה אתמול, אני מקווה שהרשת השבדית לא תאכזב. הגזרות נראות ממש טוב והבדים, שזהו החוזק של מארני, פשוט מטריפים ביצירתיות שלהם - צבע, טקסטורה, הדפסים וכמובן הצורות הגיאומטריות. התרגשות כבר אמרתי?

 


  מאוהבת בצווארונים האלה, מקווה שהם גם חלק מהקולקציה. והסטיילינג מושלם!



ואם זה טוב לשתי הנשים האהובות עלי ביקום בערך, סופיה קופולה ודרו בארימור, אז זה בטח טוב גם בשבילי (מתוך  style.com)
*פרט שולי, את הפרסומת היפהיפיה לקולקציה ביימה לא אחרת מאשר סופיה קופולה מלאת הסטייל בסגנון הרומנטי והנונשלנטי הזה שמאפיין אותה -  MARNI for H&M   



            תמונה עליונה: ככה אני רוצה להתלבש עכשיו
תמונה תחתונה: ככה כשיתחמם קצת


 כל מה שנשאר זה להיכנס למוד לוחמני שאוכל להתמודד עם ההמולה והתור..

שבוע טוב!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה