יום שבת, 11 בפברואר 2012

Old Jaffa



השבוע שיחקתי קצת בתפקיד מדריכת טיולים לבן משפחה קרוב אל ליבי שהגיע עם חברתו לביקור קצר. כבר הרבה זמן שלא יצא לי להגיע ליפו העתיקה, לכן הייתה זו הזדמנות בשבילי, ביום חופש הראשון מזה הרבה זמן, להרגיש קצת כמו תיירת בעצמי. יחד איתם גיליתי את הנמל המתחדש ונזכרתי גם בסמטאות הצרות והציוריות (שבעיקר זכורות לי מלוקיישנים שעבדתי בהם).




 

באותו היום השתדלתי להתלבש נוח כי ידעתי שהולך להיות יום ארוך ומלא בהליכות רגליות, משהו שאני כבר ממש לא מורגלת אליו לצערי. לביצוע המשימה נבחר ג'ינס סקיני פשוט ונוח, ג'קט קצר אך מחמם (יחסית) והנעליים אמנם עם עקב קטן, אך בהחלט הוכיחו את עצמן ביום הזה.


מצאתי את האקססורי הבא שלי - מצלמה כזאת בדיוק!


 זה מה שלבשתי:
 חולצת משי - julliet
ג'ינס - topshop   
ג'קט - zara (פריז)
         שרשרת עלים - שלי דהרי
                          צעיף - ליאור קסטוריאנו (בוטיק גוטיק)

         תודה לשירלי על צילומים!


קצת השראה. שבוע טוב! 

4 תגובות:

  1. פשוט מדהימה ! אני נהנית מכל פוסט.

    השבמחק
  2. אני מתה על כל מה שאת לובשת, אבל במקרה הזה אני חייבת לשאול - לא מפריע לך לנעול מגפונים בצבע שמתנגש עם המכנסיים ויוצר אשליית קיצור קומה? יש לי שני זוגות מגפונים ובכל פעם שאני מנסה אותם אני מרגישה ננסית וגוצה :(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מרג'ורי(; יש משהו בטענה שלך, הכל תלוי בשילוב הספציפי לדעתי. דווקא מגפיים גבוהים יותר עד מתחת לברך פחות מחמיאות לנמוכות ( אני 1.55 מ׳ נמוכה לכל הדעות) והרבה פעמים דווקא עם המגפונים אני מרגישה שזה יותר מחמיא.. אל תהססי לשלב את המגפונים בלבוש יומיומי בעיני זה מוסיף הרבה שיק.. את האשלייה של הגובה אפשר ליצור בדרכים נוספות כמו גזרות גבוהות לדוגמא..

      מחק
  3. המצלמה הזאת בהחלט נראית כמו משהו שכל בלוגרית צריכה, התמונות שהיא עושה זה משהו שלא מהעולם הזה (ובמיוחד למי שיודע לצלם).
    המגפונים שלך ממש דומים לשלי, הייתי בטוחה שהם מאלדו אבל אז ראיתי שלא. בכל מקרה, אחלה תמונות ואחלה יום היה אתמול!

    השבמחק