יום שבת, 19 במאי 2012

Family Saturday


לאחר שהבראנו מכל התחלואים שפקדו אותנו השבוע, יצאנו לטיול בדרום עם המשפחה של בעלי. אחר הצהריים הספקנו לבקר גם את ההורים שלי. אבא שלי התנדב להחליף את גל בצילומים, ונראה לי שנהנה בעיקר לצלם אותי עם יובלי שלא ממש הסכים לשחרר אותי. מישהו אמר חרדת נטישה?



מה לבשתי ליום המשפחתי - את האוברול שלי מ-Lee. גם הוא נקנה בתקופת ההריון, ומשמש אותי עד היום. מאוד פרקטי ונוח. אני מאוד אוהבת אוברולים, אם כי גל טוען שאוברול זה לעצלנים. בנים לא ממש מבינים את העניין...
כמובן שבשבת כה משפחתית ויתרתי על נעלי העקב, ונעלתי את הסנדלים הכי נוחים שהיו לי בחיים. באמת. גם הם מגוטיק, של החברה האיטלקית Lili Mill. את הכובע קניתי לפני כמה שנים בדוכן הכובעים הנצחי בפינת אלנבי שינקין, ומדי פעם שיש אירועים המצריכים כובעים אני נזכרת בו..
טיול משפחות בקיבוץ נגבה לזכרו של אלעד ולנשטיין ז"ל

שבוע טוב!

תגובה 1:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק