יום רביעי, 16 במאי 2012

Sporty Style


http://www.style.com/trendsshopping/stylenotes/043012_Tommy_Ton_Sydney/

I fell in love with this style that i've found at style.com the other day. Tommy Ton, the street style photogrofer is always bringing the latest news/trends from the street. The sporty inspired looks are just perfect, so cool and effortless. I will try it soon..

***

לאחרונה יש לי קראש רציני על הסגנון הספורטיבי הזה. את הצילומים הספציפיים מצאתי בשבוע שעבר באחד מהשיטוטים האופנתיים שלי ברשת. טומי טון (עליו כתבתי גם בפוסט הזה) הוא צלם אופנת רחוב שתמיד מצליח לקלוט את הטרנדים העדכניים ביותר שיש לרחוב להציע. הטרנד הנוכחי מתבסס על מראה ספורטיבי, ונראה ששואב את עיקר השראתו מעולם הספורט האמריקאי. אם זה ג'קט הבייסבול (אני מודה שהתחלתי לחפש אחד באי-ביי), חולצות כדורסל אוברסייז או כובעי הבייסבול. בעיניי, מה שעושה את כל המראה למעניין כל כך, זה השילוב בין הבגד מעולם הספורט אל נעלי העקב, שהקשר בינם לספורט מקרי בהחלט, אבל מוסיף את קורטוב השיק הדרוש. אמנם גם הקשר שלי לפעילות ספורטיבית קלוש ביותר, אך לפחות אוכל להתהדר בלוק אתלטי.

http://www.style.com/trendsshopping/stylenotes/043012_Tommy_Ton_Sydney/
ואי אפשר בלי קצת סוזי מ-Style Bubble

http://www.stylebubble.co.uk/style_bubble/2012/05/down-under-filler.html
עכשיו נשאר לי רק למצוא את הכובע המושלם ואולי הגיע הזמן שאתגבר על המבוכה שיש לי בכל פעם שאני מחליטה ללכת עם כובעים. משום מה על אחרות זה תמיד נראה ממש מקסים, ועלי אני מרגישה מחופשת..
הפעם אני אצליח - חלק מהגישה שאני מנסה לאמץ..

שבוע טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה