יום ראשון, 6 במאי 2012

pleated skirt



  

Some photos we took on saturday before we went to dinner for my grandmother birthday. as i am always looking for apportunities to "dress up" it was a good chance to put my pleated skirt i bought last year in London. one of my best and fastest buys ever...

***

הצילומים הם משבת בצהריים, לפני שיצאנו לארוחה משפחתית לכבוד היומולדת של סבתא. מאחר ואני רק מחפשת הזדמנויות להתגנדר, ניצלתי את המאורע החגיגי ולבשתי את חצאית הפליסה שלי. את החצאית רכשתי בשנה שעברה בלונדון, זו הייתה אחת הרכישות המהירות והמוצלחות שלי. בלי למדוד הצלחתי לקלוע בדיוק למידה, וכל התענוג עלה לי 6 פאונד. באמת שאין על הסיילים בלונדון...
מאוד שמחתי מחזרתו של טרנד הפליסה בשנתיים האחרונות (הרבה בזכות הקולקציה של  Chloé אביב 2011), כך שאחרי תקופת מחסור די ממושכת קיים מבחר של חצאיות מהסוג הזה. החלק החיובי בטרנדים זה הזמינות והמבחר, ניסיתי לפני כמה שנים למצוא חצאית פליסה לצילומי סדרה שהלבשתי וחוץ מויצ"ו בירושלים לא מצאתי, וגם זה לא היה גרויסה מציאה.. ואילו השנה החנויות מלאות בחצאיות פליסה לכל דורש. זה תמיד משעשע אותי.

chloe - spring 2011 - style.com

 אפילו ג'ייסון וו עיצב חצאית פליסה להמונים בשיתוף הפעולה שלו עם Target




shirt - H&M
vest - layou (Gothic btq)
skirt - primark (London)
sandals - DKNY
belt - ziporkin
sunglasses - Ray Ban
  


Kisses!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה