יום חמישי, 3 במאי 2012

labor day


הבטחתי פוסט בהשראת יום הפועלים, ולכן אקיים.
בתור ילדה שבילתה את רוב שנות ילדותה תחת השלטון הקומוניסטי (זה נשמע הרבה יותר מפחיד ממה שזה) תאריך ה-1 במאי הוא לא סתם עוד יום. בכל הראשון במאי נערכה תהלוכה חגיגית שההכנות לקראתה נמשכו חודשים, או לפחות ככה זה נדמה לי עכשיו במבט לאחור. ביום התהלוכה עצמה, כל כיכרות העיר התמלאו בדגלים אדומים ובהמוני אדם צועדים. מסביב נשתלו אלפי צבעונים אדומים שפרחו בדיוק בחג הפועלים. עד היום פרח הצבעוני הוא האהוב עלי.

***

Two days too late i am deicating this post to the labor day. as a girl who had spent most of my childhood in the comunist siciety, the date of the 1-st of May is very meaningful to me. i remember the red flags all over, and also can't forget the thousands of red tulips. my fav flower, by this day...
  


את ה-1 במאי השנה חגגתי בפארק הקרוב אל ביתנו, במצעד מאולתר. בלי דגלים, אבל עם חולצה אדומה. החולצה הגיעה לבוטיק כמה ימים קודם לכן, והיה זה היום המתאים ביותר לתת לה את קדמת הבמה. חולצת שיפון אוורירית ונעימה, אובר סייזית כמו שאני אוהבת, אבל לא גדולה מדי. החיבור עם ג'ינס הסקיני הישן והטוב שלי מטופשופ היה פשוט מיידי.
לסנדלים החדשים שלי מגיע פוסט משלהם, לכן הפירוט ייעשה בהמשך...

***

The reshirt has arrived to the boutique i am working at couple of days before, and it was the perfect opportunity show it off, it went perfectly with my old topshop jeans.


shirt - scelle/ necklace - shelly dahary/ sandals - lili mill - Gothic BtQ


Folow me on Facebook 
Kisses!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה