יום שני, 28 במאי 2012

Shavuot - Part 1



קצת תיעוד מחוויות החג, כפי שהבטחתי בפעם האחרונה. אם כי לא ידעתי אז, שנגיע לצפון הרחוק בסוף. ביום שבת התעוררנו וגילינו ששכחנו לעשות תכניות. טרם השכלנו להבין שכעת עם חבר המשפחה הקטן והפעלתן שלנו כדאי שנתכנן פעילויות מבעוד מועד, למניעת שגעון הדדי. אז הזמנו את עצמנו לראש פינה הרחוקה לצימר המשפחתי של דודה נורית. עבורנו זהו צימר, עבור אלה שהתמזל מזלם לקום כל בוקר אל הנוף הקסום הזה, זהו בית. אכלנו, יותר מדי, טיילנו, צילמנו וישנו, פחות מדי. עדיין, היה מ-ושלם, כמו שיובלי נוהג לומר (ציטוטים מתוכניות ילדים, מאוד עכשווי). 

 
dress - Naftul; shoes - ascopa

 
ביום שבת לבשתי את השמלה החדשה והקלילה הזאת של המעצבת Naftul (לבוטיק גוטיק). היא התאימה בול לאווירת החג ולמזג האוויר בכלל. האמת הכפכפים שלי גם הם מגוטיק, של צמד המעצבות המקומיות אסקופה. קניתי אותן בשנה שעברה, וחיכיתי כבר להזדמנות להשוויץ בהן, גם יפות וגם נוחות.


 בערב החג, לבשתי את החולצה שקיבלתי במתנה מדודתי האהובה שהגיעה לביקור ממוסקבה, בתמורה ליום סטיילינג שערכנו יחד. נעים לדעת שאשת העולם הגדול, עם כל המבחר שיש לה שם, תמיד מעדיפה אותי בתור הסטייליסטית שלה, כאן בארצנו הקטנה. האמת שגם את נעלי העקב שאני נועלת קיבלתי במתנה מחמותי היקרה, פשוט כי הסתבר שהן קטנות עליה.. בקיצור אאוטפיט במתנה.


 shirt - zara
shorts - lucci
shoes - present


חזרה לשגרה. עד הפעם הבאה.
שבוע טוב!


Have a great week!
 Dana

תגובה 1:

  1. החולצת תחרה הורסת,
    כותנה?
    תודה על הבלוג,
    שני

    השבמחק